Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Tesla деактивира автоматичната аварийна спирачка за определени модели

Мярката се отнася само за наскоро произведени автомобили

Tesla деактивира автоматичната аварийна спирачка за определени модели

Производителят на електромобили Tesla обяви, че ще деактивира автоматичната аварийна спирачка (AEB) при наскоро произведените автомобили. Според изданието Consumer Reports, мярката ще бъде приложена при Model 3, както и при Model S и Model X, които произведени след края на юли тази година.

Tesla деактивира автоматичната аварийна спирачка за определени модели

По-рано през седмицата говорител на компанията заяви, че системата при определените модели ще бъде изключена, с цел Tesla да анализира информация, записана от различни ситуации. Това би помогнало AEB да функционира правилно в бъдещите автомобили.

В допълнение от Tesla съобщават, че са направени някои хардуерни промени на конкретните автомобили. Изключването на автоматичната аварийна спирачка от друга страна е и предпазна мярка, за да се гарантира, че тя ще сработи нормално след финалните настройки на хардуера.

„По време на процеса AEB ще бъде временно неактивна. Тя ще бъде в режим на изчакване, което означава, че тя все пак ще записва информация как би реагирала ако е активна. Временният период за анализ и настройка е стандартна процедура, чиято основна цел е безопасността“, се обобщава в съобщението на производителя.

Снимка:Tesla

Тагове: tesla model x model s aeb model 3
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ники ( преди 10 месеца )
    За тези които плюят Тесла! Влезте в час,положете малко усилие,разберете най-после,светът се промени и без вашето одобрение.
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    А колегата относно надеждността-малко ли коли с ДВГ се запалиха през годините при проблем в електрическите им системи ? А да не би да нямаше случаи в които коли с ел. пе'дал на газта не ускоряваха сами ? Електрото е в пъти по-надеждно като идея и конструкция - колко части има един ДВГ и колко един ел.двигател ? А от колко уредби се нуждае ДВГ и от колко ел.мотора ? Проблемите в ел.инсталацията и софтуера които визираш, не са вина нито на ДВГ, нито на ел.мотора, и могат да се случат и при двете
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    И в замяна на лоялността на клиентите - получаваш камери и микрофони с които те следят кога и какво правиш в купето, за какво говориш с останалите и т.н., за да продават личната ти информация на трети лица. И това не е края - също така вече всички модели тесла са постоянно свързани с централата - ако си направиш сам ремонт на автомобила, или в сервиз който не е оторизиран, могат да ти блокират колата дистанционно. Ето такива са продуктите на Тесла, такива са и отношенията им към клиентите.
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    От Тесла правят продукти с умишлено ограничение, които целят единствено да ти вземат парите веднъж при покупката, и в последствие през годините да те изнасилват със софтуерни актуализации, за да си отключиш по-пълен потенциал на автомобила. Дори да искаш не можеш да получиш всичко наведнъж, дори да си готов да платиш за това още при покупката.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хе Хе колко се говореше че електричките са много надеждни защото видиш ли били само акумулатор и електромотор ..... но гледай ти колко се запалиха , колко самоволно си ускоряваха и не спираха ,сега и това така се ражда прогреса .....дано някой не заведе в скоро време колективен иск
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Blake ( преди 1 година )
    Именно! Другите "големи" производители през месец-два пускат "новини" как до 2000 и амнайста година ще пуснат 10, 20, 50, 100 нови електрически и/или хибридни модела, пускат по някоя 3Д картинка, и дотам! А други фирми като Тесла, Рено/Нисан и Тойота, отдавна произвеждат такива и имат богато портфолио...
  • #2
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Колев ( преди 1 година )
    Компанията е гола вода главно заради спада на качеството през годините, автоматизацията, която винаги прави нещата точно, но не изпипва нещата докрай, и ниския качествен контрол. Защото парАта върти играта.
  • #1
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ееее нормално е да има проблеми при Тесла все пак е млада автомобилна компания .... всъщност при този обем на продукция и честите инциденти ме навеждат на мисълта че е гола вода тая компания