IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Citroen се опитва да привлече младежите

Фрнцузите показаха миниван в опаковката на кросоувър

Citroen се опитва да привлече младежите

През 1984 г. пристигналият в Chrysler Лий Якока предизвика революция, като създаде минивановете Dodge Caravan и Plymouth Voyager. С тях настъпи модата на еднообемните автомобили, но напоследък този сегмент постепенно умира. Въпреки това френските компании правят всичко възможно, за да могат да привлекат по-голям брой купувачи.

Citroen се опитва да привлече младежите

Citroen е една от тези марки, като доскоро тя предлагаше своя миниван C3 Picasso, който обаче бе заменен от C3 Aircross. Дебютиралият през публика на салона във Франкфурт модел всъщност практичен автомобил с голямо вътрешно пространство, но с външен вид на кросоувър. Така французите се надяват да привлекат най-вече младата аудитория, която залага на атрактивния дизайн.

Citroen се опитва да привлече младежите

Машината е останала без защитните елементи по каросерията, които видяхме при последните модели на марката, въпреки че те биха били актуални при кросоувър. И ако външният вид трябва да показва всъдеходен характер, то салонът си е като при миниван. Задните седалки се регулират в две направления, независимо една от друга, а обемът на багажника достига 520 литра. Предното кресло до шофьора също може да се мести и така се увеличава пространството в колата.

Citroen се опитва да привлече младежите

В салона всичко е „стилно, модно и младежко”, както обясняват от Citroen. Има огромен таблет на мултимедийната система, два цвята, дръжки на вратите с необичайна форма, панорамен покрив и проекционен дисплей през очите на водача. Предлагат се голям брой цветове на седалките, на предния панел, на каросерията и дори на покрива, което дава огромни възможности за персонализация.

Citroen се опитва да привлече младежите

В основата на C3 Aircross е платформата PF1 на концерна PSA, но клирънсът на модела (благодарение на големите колела) е с 20 мм повече от този на третото поколение на хечбека C3, който ползва същото шаси. Автомобилът може да се движи по всякакви пътища благодарение на системата Grip Control, която има 4 режима на работа – стандартен, пясък, оф-роуд и сняг. Система за задвижване на четирите колела обаче няма да има.

Citroen се опитва да привлече младежите

В Европа моделът ще се предлага с бензинов и3-цилиндрови двигатели с обем 1,2 литра и мощност 82, 110 и 130 к.с., а също така и с 1,6-литрови дизели, развиващи 100 и 120 к.с. Всички мотори са стиковани с механична скоростна кутия, но бензиновия със 110 к.с. може да бъде поръчан и с 6-степенен автомат.

Citroen се опитва да привлече младежите

Снимки: Auto.Mail
 

Тагове: citroen c3 c3 aircoss
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Толepacт ( преди 2 години )
    С тоя дизайн могат да привлекат предимно обратнaтa част от младежите.
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Най-добрият интериор на бюджетна кола и то с много.
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 2 години )
    Шутове мноу ги разбирате нещата на Запад.На Запад както и в Сащ Канада и тн имат супер развита банкова система и всичко е на кредит.Бачкаш и си плащаш вноските и Порше моеш да караш щот не го усещаш.Вие в Бг чакате да сберете за АМГ.Гуд лък ви желая!
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ко риечи? Ко каза? Ко? Някой много е сбъркал филма, и западните както източните младежи нямат пари и живеят до към 30-те при мама и тати, които снасят по някой лев за кафенце. 50% от западната младеж не обича да работи. От тях има 5% чийто родители са богати и им купуват коли, но богатите не карат Ситроен, дори във Франция.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Младежите тук нямат пари, защото носят дрехи на Филип Плейн, имат iPhone, пият и пушат
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 2 години )
    На Запад младежта има пари не мисли как да сбере паре за Гоуф 4.Хитри са една платформа която ползват от първото поколение на Ц3 само сменят пластмасите отпред седалки в различен цвят и хоп продават.Особено жените-момичетата с пари а на Запад всички са така без тия от гетата скачат на тва а дори и за тия от гетата има на изплащане дали не праат пари.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Где пари у тая младеж?
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Мда, добре, че и вие направихте алианс с Дачия, че да се научите да правите коли.
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "...но с външен вид на кросоувър. Така французите се надяват да привлекат най-вече младата аудитория, която залага на атрактивния дизайн." Това казва всичко за пазара на нови коли в момента и е доста вярно за френските такива, които винаги са залагали на формата пред съдържанието! Народът граби като луд някакви псевдо кросоувъри на баснословни цени за това, което получава.
  • #1
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Край ( преди 2 години )
    Ситроен да направят алианс с Тата че да се научат да правят коли.