IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пилот от Формула 1 представи новия Megane RS

Хот-хечът на Renault ще има версия с 300 к.с.

Пилот от Формула 1 представи новия Megane RS

Пилотът на Renault във Формула 1 - Нико Хюлкенберг, представи RS версията на Megane IV на автомобилния салон във Франкфурт. Новият Megane RS получава 1,8-литров турбо мотор, зает от възродения Alpine A110, завиващи задни колела и трансмисия с два съединителя.

Пилот от Формула 1 представи новия Megane RS

Феновете на продуктите на Renault Sport са наясно с активното участие на Хюлкенберг в лансирането на новия Megane RS – германецът кара колата на „Нюрбургринг”, както и по улиците на Монте Карло в хода на състезателния уикенд за Гран при на Монако във Формула 1. Megane RS запазва предното предаване, а моторът на хотхеча е с мощност 280 к.с. и има максимален въртящ момент 390 Нм.

Пилот от Формула 1 представи новия Megane RS

Добрата новина е, че колата ще може да се поръчва и с 6-степенна механична трансмисия, а не само с 6-степенна EDC кутия. Все още динамичните показатели на новия Megane RS не са обявени официално, а и тази генерация на модела ще се предлага във версии Sport (по-комфортният вариант), Cup – тук се появява Torsen диференциал на предния мост, а вариантът Trophy ще е с мощност 300 к.с.

Пилот от Формула 1 представи новия Megane RS

Megane RS получава и система за избиране на различни режими за управление на електрониката Multi-Sense – вариантите са Comfort, Normal, Sport, Race и Perso, при който водачът избира индивидуални за него настройки. На борда присъства и мултимедийната система R-Link 2, която осигурява високо ниво на свързаност с външни устройства, както и функцията R.S. Monitor. Тук е наличен и режим Expert, който дава възможност за включване и камера към системата – отлично решение за всеки трак дей.

Дилърите на Renault започват да приемат поръчки за новия Megane RS през декември, а през 2018 г. ще се появи и версията Trophy.

Тагове: renault renault megane rs
0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "Чакаме експерт с тунингована Е36-ца да ни убеди как колата не струва и как неговата коруба ще направи по-бърза обиколка на Нюрбургринг. " Тия с Хундите искаше да кажеш, те са от същата категория.
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    e36 ( преди 2 години )
    ей панел батко ти кога е карал S8-та ти още за клио си мечтал
  • #5
    19 rate up comment 4 rate down comment
    АХАХАХА ( преди 2 години )
    Ти ще си позволиш ЕС8 когато арабите заменят корана с учебник по ядрена физика.Клоун селски!
  • #4
    4 rate up comment 18 rate down comment
    e36 ( преди 2 години )
    300 умрели френски коня на предно! и тук некъв си мишок ще го сравнява с мойта S8 КУАТРО!? тиа панелки ше ме уморат от смех
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    ФАКТ! ( преди 2 години )
    Мдам перфектните години за немците каквито бяха 90-те и първото десетилетие на новият век са далеч назад!При Липса на конглокренция тракащите дизели бяха превзели европейските магистрали!Тези времена обаче са зад гърба ни.
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Roadrunner ( преди 2 години )
    колата е почти идеална. Не ми харесват тези линии под фаровете за дневните светлини, които ги има и на обикновеният меган. Но това е въпрос на вкус. Иначе в car throttle я запалиха в централата на рено и звучеше много много приятно като за 4 цилиндъра
  • #1
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Чакаме експерт с тунингована Е36-ца да ни убеди как колата не струва и как неговата коруба ще направи по-бърза обиколка на Нюрбургринг.