Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

И PSA се сдоби с "Дизелгейт"

Според френската прокуратура засегнати са почти 2 милиона коли

И PSA се сдоби с

Френската PSA Group съвсем скоро ще се сдобие с обвинение за използването на софтуер, който прикрива истинските нива на вредни емисии на дизеловите автомобили, произвеждани от компанията. Това твърди вестник Le Monde, а френската прокуратура разследва от началото на годината PSA.

И PSA се сдоби с

Според изданието, става въпрос за около 2 милиона дизелови автомобили, снабдени със „защитно устройство”, ръководени от софтуер, който намалява нивата на вредни емисии, в случая азотни окиси (NOx), а при реална употреба нивата им са в пъти над нормите. През февруари PSA стана четвъртият автомобилен производител, разследван по тази причина от прокуратурата, като преди това разследването се прицели във Volkswagen, Renault и FIAT Chrysler Automobiles.

От PSA отричат да са използвали умишлено софтуер за намаляване на вредните емисии азотни окиси, а техническият шеф на компанията призна в началото на годината, че има ограничаване на нивата въглеродни окиси (CO2), но само при движение в извънградски условия.

Вестник Le Monde твърди, че у разследващите е попаднал документ от PSA, в който се обсъжда необходимостта „защитните устройства” да бъдат по-добре прикрити”.

От PSA обявиха, че са единствената компания, която е обявила реалните стойности на нивата CO2 на своите модели, като до края на годината ще има информация и за нивата азотни окиси.

Тагове: psa
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до max ( преди 1 година )
    Искам да ти кажа, че Българина е най-удряния от държавата си. от Камери във Великобритания влизат 28 милиона паунда от заснети нарушители с превишена скорост, съставят се много повече фишове, но за сметка на това в България се съставят фишове за суми от стотици милиони лева. Коя държава одрусва повече народа си? В цяла европа дотират хибридите и ел колите само в БГ не. Държавата не инвестира в по чисти коли, но за сметка на това наказва в пъти повече а сега и за замърсяване.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    max ( преди 1 година )
    Така е, трябва да забранят отоплвни на твърдо гориво. Или поне да го направят 800 лв за тон. Трябва да забранят разни уж тунинговани пушещи вагини. Или поне да го друсат с по-голям данък-1000 лв. Пък нека си ги карат. Българина е тъпо същество, което си мисли, че винаги може да прецаква други, но накрая прецаканият е той. И се учи само, когато го ударят по джоба!!!
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    дизелджия ( преди 1 година )
    Миналата година съседът ми внесе 4 тона въглища в мазето и към 2 кубика дърва.Тая година внесе пак.Цяла зима коминът на парното му пуши като комина на стар локомотив.За същото време-една година аз съм изгорил 240 литра нафта и ауспухът ми не пуши като неговият комин.На ден ми се падат по 0,65 литра нафта!Е аз ли съм големият замърсител или той?
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Рудолф Дизел ( преди 1 година )
    Дойдох от бъдещето и създадох дизеловия двг, иначе щяхте да проспите идунстриалната ера, сега ревете, га ядохте щницелите напреки не ревахте.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Първият дизелов автомобил е Мерцедес Бенц от 1936 г.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    д ( преди 1 година )
    Дизелите ги наложи Мерцедес. Още от ВСВ имат дизели. Мерцедес 190 Д от 1955 беше световния лидер при такситата. Фолксваген откриха дизела, след като откриха Голфа. Това стана около 1979 г. Преди това сама бензинка с въздушно охлаждане при костенурките и минибусите.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Т.е. ... ( преди 1 година )
    Изперкел!
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На първо място трябва да се подведат под отговорност тези, които наложиха дизелите. Преди 15-20 г. те не бяха толкова много. Промениха правилата в полза на нафтовите печки и настъпи бум на тракалниците. Това са немците и най-вече ВАГ за които се пишат законите и се променят правилата, за да могат те да печелят. Другите се ориентираха по тях и стана една... знаета каква. В големите градове не може да се диша вече.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Ужас! ( преди 1 година )
    Най-тежкото престъпление е углавното, умишленото, целенасоченото. Кой ще плаща сметката за дишаните отрови в градовете?!
  • #2
    10 rate up comment 4 rate down comment
    olo ( преди 1 година )
    Честит сбор, всичките правят същото, дори в момента тайно обновяват софтуера на колите на клиентите - опел, пежо, рено и т.н. и т.н.