Китайският производител на електромобили Future Mobility планира агресивно навлизане на пазарите в Европа и Америка, но първо ще стартира продажбите си у дома – най-големият пазар на електрически автомобили в момента. Това трябва да стане през 2019 г.
Компанията е основана от бивши шефове на BMW и Nissan и обяви, че ще продава моделите си извън Китай под марката Byton. Наскоро Future Mobility събра 200 милиона долара от инвеститори, които бяха убедени от плановете на шефовете й за лансирането на три модела до 2022 . Компанията вече разполага с кросоувър от средния клас, който създателите му определят като „премиум автомобил” и за който се знае, че е съвсем близо до последните стадии на изпитания преди серийното производство. Продажбите на този модел ще стартират в последното тримесечие на 2019 г. в Китай.
„Автомобилът ни е разработен за пазарите в Китай, САЩ и Европа, още от самото начало развиваме този модел като глобален – обясни Даниел Кирхерт, който е президент на Future Mobility. – От януари започваме да търсим клиенти, да приемаме поръчки и ще изграждаме дилърска мрежа.”
Пак през януари Future Mobility планира да покаже и серийната версия на първия си модел на изложението за потребителска електроника CES в Лас Вегас.
В интериора на кросоувъра акцентите ще са поставени върху дисплеите пред водача – единият е размерите на по-малкия iPad на Apple, който ще е вграден във волана, а другият ще измести традиционното арматурно табло и ще има дължина 1,25 метра.
Компанията планира още два модела – седан и 7-местен ван, които трябва да се появят до 2022 г.