Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes-Benz обнови S-Class купе и кабриолет

Двата автомобила получиха същите системи, които има и седанът

Mercedes-Benz обнови S-Class купе и кабриолет

Германската компания Mercedes-Benz официално представи обновените купе и кабриолет S-Class, моделна година 2018 г. Световният дебют на освежените автомобили ще се състои по време на автосалона във Франкфурт, стартиращ на 12 септември.

Mercedes-Benz обнови S-Class купе и кабриолет

Още в началото на годината Mercedes-Benz показа обновената версия на седана S-Class. Сега идва ред на купето и кабриолета, които са получили същите промени в дизайна. Още в базовия си вариант и двата автомобила вече ще бъдат оборудвани със задни светлини с OLED-технология.

Освен това купето и кабриолета S-Class вече имат нови предна и задна брони, модернизирана главна оптика, както и преработена решетка на радиатора. Променени са и тръбите на изпускателната система.

След фейслифта в салона на Mercedes-Benz S-Class Coupe и S-Class Cabriolet са поставени 12,3-инчови монитори, информационно-развлекателна система COMAND от последно поколение, както и нов волан със сензори. Всички тези системи и устройства дебютираха при новото поколение на E-Class.

Mercedes-Benz обнови S-Class купе и кабриолет

За цялото семейство на флагмана на марката се предлага системата Energizing Comfort, благодарение на която се активират функции като подгряване и масаж на седалките, промяна на режимите на работа на агрегатите, както и дори смяна на музиката в салона. Всичко е направено с цел повишиване на комфорта на пътниците.

Едновременно с това обновените купе и кабриолет са получили подобрени системи Active Distance Assist Distronic и Active Steering Assist, които вече влизат в стандартното оборудване на моделите. Модернизирано е и окачването Magic Body Control, благодарение на което е подобрена управляемостта на автомобилите.

Купето Mercedes-Benz S-Class Coupe (2018 г.) ще се предлага на пазарите в модификации S 450 4MATIC (3,0 V6, 367 к.с., 500 Нм), S 560/S 560 4MATIC (4,0 V8, 469 к.с., 700 Нм), AMG S 63 4MATIC+ (4,0 V8, 612 к.с., 900 Нм) и AMG S 65 (6,0 V12, 630 к.с., 1000 Нм).

На свой ред кабриолетът Mercedes-Benz S-Class Cabriolet (2018 г.) ще бъде достъпен във версиите S 560 (4,0 V8, 469 к.с., 700 Нм), AMG S 63 4MATIC+ (4,0 V8, 612 к.с., 900 Нм) и AMG S 65 (6,0 V12, 630 к.с., 1000 Нм).

Снимки: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz s-class
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Georgi, те изобщо кога ще го пуснат този редови шестак .... май големи приказки бяха а сега и под лупа ще го гледат за вредни емисии .... с две думи останаха си само с " ще "
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 1 година )
    Всичко е екстра, само тия сензирни бутони на волана изобщо не ми харесват - придават 'high tech" вид, обаче не са удобни за работа. @до none, аз се надявам ел. колите да станат масови в градовете, но ДВГ и по-специалните коли като въпросните S-класи да си останат налични за удоволствие и дълги пътувания. Ще видим накъде ще се развие политиката и индустрията. @Georgi, може да е така. BMW 6 май продават много от дизела. Не виждам официални данни, ма като влезеш в мобиле.де 70% от 6-ците са дизел
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    На това купе, ако му служат новия 400d, който е във фейслифта на ЕС класата на година ще продават поне по 10 000 - 20 000 допълнителни бройки повече. Някой решения на Мерцедес относно моторизацията са наистина странни.
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    да ( преди 1 година )
    За всеки влак си има пътници,аз кола на ток не искам.Искам V8 двигател да се чува как реве, а дали някой ще е по-бърз от мене няма значение
  • #2
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до none ( преди 1 година )
    none , рано рано започна с глупостите Електричките за момента са гола вода но стават за градско и на близки извън градски разстояния , Надявам се да се развият за в бъдеще
  • #1
    5 rate up comment 22 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Бързат да представят модели, че вече ще трябва да минават мобилни тестове по новите изисквания, а на въпросните тестове силно се съмнявам че ще покрият еконормите ... Никой от германските производители не ги покрива. Бъдещето е на електрификацията. Дори Тесла Модел 3 е по-спортна от 2/3 от "спортните" фосили на германците.