fallback

Peugeot 407/Пежо 407

+ пестеливи дизелови двигатели оборудвани с филтри за твърди частици, стабилност на пътя, високо ниво на сигурност за пътниците и водача, добър комфорт- непригледност на електронните уреди и устройства, средното място отзад е твърде малко, голям кръг на завиване

История на модела: 05/2004 г. – поява на модела в два варианта: седан и комби SW ; Бензинови двигатели: 1,8-литров с 85 kW/116 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с., 2,2-литров със 116 kW/158 к.с. и 3,0-литров със 155 kW/211 к.с. ; Дизелови мотори: 1,6-литров с 80 kW/109 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с. И двата дизела разполагат с филтри за твърди частици.10/2005 г. – поява на Peugeot 407 Coupé с 2,2- и 3,0-литров бензинови двигатели.06/2006 г. - модификация на двигателите. Появава се 2,8-литров V6 битурбо дизелов агрегат с 150 kW/204 к.с. (единствено с автоматична трансмисия) и 2,2-литров битурбо дизелов двигател с 125 kW/170 к.с.Peugeot 407 – наследникът на Peugeot 406 оставя отлични впечатленияPeugeot 407 е наистина представителен автомобил. С характерната си предница дори наподобява Ferrari. Отвътре, обаче, разполага с много повече пространство, макар че комфортът на задните седалки не е от най-големите предимства на автомобила. Обемът на багажника с неговите 400 литра отговаря изцяло на изискванията за този клас автомобили. Ако искате да транспортирате повече багаж, по-добре изберете комби варианта „SW“.Отпред, при всички положения, ще имате достатъчно място. Това, което малко смущава е, че там са разположени твърде много копчета и устройства, които са трудно обозрими. Затова пък технологиите, повишаващи сигурността на пътя, са действително перфектни: ESP, ABS с помощна програма за спирачките, удобни облегалки за глава, странични и предни въздушни възглавници, както и един еърбег за колената на водача, са част от серийното оборудване. Автомобилът разполага с първокласно шаси и добро окачване, което го прави сравнително лесен за управление. Все пак сме длъжни да споменем, че диаметърът на кръга, който описва колата при завъртане на 360 ° е цели 12,5 м. По-елегантната алтернатива е да изберете Peugeot 407 Coupé, което, между нас казано, още повече прилича на Ferrari. Добре филтрираните дизелови мотори обещават удоволствия, за които след това няма да съжалявате. Те са по-добри от слабичките бензинови агрегати. Ако решите да продавате, за комби модел SW ще вземете най-добри пари. Най-често срещани повреди: електроника: системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при дизеловите моделиелектричество: случва се акумулаторните батерии да се изхабят по-бързо, отколкото трябва.
Тагове:
fallback
  • #22
    Yavor ( преди 16 години )
    Naskoro si kupih takova s dizelov dvigatel.Strahotna kola e.No o6te nqmam prqki vpe4atleniq kolko e zdrava za6toto sym izminal edva 5000km vse o6te.Starata mi kola e 406 hdi ve4e sym i napravil 180000km i mislq nikoga da ne q prodavam za6toto sym stra6no dovolen ot neq.Tova 4e peugeot sa tro6ki sa absolutni gluposti.Vie ako si mislite 4e drugite marki koli ne se tro6at mn se lyjete.No vsi4ko zavisi ot zadkormilnoto ustroistvo.Ako ti si myrlq4 nqma kak kolata ti da e po razli4na.
  • #21
    теди ( преди 16 години )
    Мно0 сте зле уеее!!!!!!!!!!!!!Пежото е мно0 добра марка...И изобщо не е трошка като останалите коли.Т'ва трябва да ви е ясно...Пежото е една от наи-яките и здрави коли в днешно време... :) ;)
  • #20
    ЕДИ ( преди 16 години )
    Френците се присламчиха към Японците и колите им вече стават много добри. Англичаните и Германците да карат на стара слава, гордост и предразсъдъци.
  • #19
    Фен ( преди 16 години )
    Спиро, голям си ***.Ако не си разбрал коментира се въпросното Пежо.Като ти харесва - карай си такова, ама май само на картинка си го виждал. Друго си е някой соцавтомобил,а?Какво беше за гроздето....?
  • #18
    Спиро ( преди 16 години )
    Фенчо,ти каква кола имаш? Що не си купиш Audi? Превъзходна предница! Като муцуна на ЗИЛ,само един капак се вижда.А отзад е много широко - четири пеленачета могат да се возят,но без столчета.Предницата на 407 е дълга,но е наклонена и има идеален обзор.Май,грозденцето е кисело,а?
  • #17
    фен ( преди 16 години )
    Автомобила като е приличен..., но : лош обзор от мястото на водача - поради дългата предница и ниската позиция, малко място на задните седалки - тясно и ниско, няма да продължавам.... Като цяло не си струва парите.
  • #16
    stet ( преди 16 години )
    a we selqni kakvo znaete za nemskite koli.zatova w sofiqfrans *** e palno samo s 4o7
  • #15
    Гъдю Гъдев ( преди 16 години )
    Хи-хи-хи! Германците не могат да правят автомобили,те правят возила за рогачи(Golf), за безмозъчни мутри(BMW) и за богаташчета с малки чур.и(mercedes).За да компенсират това,германците са направили Autobild!
  • #14
    Besniq ( преди 16 години )
    Ave gospoda iskam nqki da mi kaje nqkoi nemski dizel da raboti po dobre i po ravno frenskiq.Ami nqma da mi kajete shtoto nqma nemskite dizeli sa prosto trakalnici i nishto drugo....
  • #13
    wen4enco ( преди 16 години )
    koito hvali teq koli zna4i ni6to ne razbira ot AVTOMOBILI 6TOTO PO DOBRI OT NEMSKITE ,QPONSKITE I 6VEDSKITE AVTOMOBILI NQMA
fallback
Последни