fallback

Peugeot 407/Пежо 407

+ пестеливи дизелови двигатели оборудвани с филтри за твърди частици, стабилност на пътя, високо ниво на сигурност за пътниците и водача, добър комфорт- непригледност на електронните уреди и устройства, средното място отзад е твърде малко, голям кръг на завиване

История на модела: 05/2004 г. – поява на модела в два варианта: седан и комби SW ; Бензинови двигатели: 1,8-литров с 85 kW/116 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с., 2,2-литров със 116 kW/158 к.с. и 3,0-литров със 155 kW/211 к.с. ; Дизелови мотори: 1,6-литров с 80 kW/109 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с. И двата дизела разполагат с филтри за твърди частици.10/2005 г. – поява на Peugeot 407 Coupé с 2,2- и 3,0-литров бензинови двигатели.06/2006 г. - модификация на двигателите. Появава се 2,8-литров V6 битурбо дизелов агрегат с 150 kW/204 к.с. (единствено с автоматична трансмисия) и 2,2-литров битурбо дизелов двигател с 125 kW/170 к.с.Peugeot 407 – наследникът на Peugeot 406 оставя отлични впечатленияPeugeot 407 е наистина представителен автомобил. С характерната си предница дори наподобява Ferrari. Отвътре, обаче, разполага с много повече пространство, макар че комфортът на задните седалки не е от най-големите предимства на автомобила. Обемът на багажника с неговите 400 литра отговаря изцяло на изискванията за този клас автомобили. Ако искате да транспортирате повече багаж, по-добре изберете комби варианта „SW“.Отпред, при всички положения, ще имате достатъчно място. Това, което малко смущава е, че там са разположени твърде много копчета и устройства, които са трудно обозрими. Затова пък технологиите, повишаващи сигурността на пътя, са действително перфектни: ESP, ABS с помощна програма за спирачките, удобни облегалки за глава, странични и предни въздушни възглавници, както и един еърбег за колената на водача, са част от серийното оборудване. Автомобилът разполага с първокласно шаси и добро окачване, което го прави сравнително лесен за управление. Все пак сме длъжни да споменем, че диаметърът на кръга, който описва колата при завъртане на 360 ° е цели 12,5 м. По-елегантната алтернатива е да изберете Peugeot 407 Coupé, което, между нас казано, още повече прилича на Ferrari. Добре филтрираните дизелови мотори обещават удоволствия, за които след това няма да съжалявате. Те са по-добри от слабичките бензинови агрегати. Ако решите да продавате, за комби модел SW ще вземете най-добри пари. Най-често срещани повреди: електроника: системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при дизеловите моделиелектричество: случва се акумулаторните батерии да се изхабят по-бързо, отколкото трябва.
Тагове:
fallback
  • #82
    SergLiz ( преди 7 месеца )
    ограждение тамбура из алюм конструкций цена
  • #81
    BruceGeock ( преди 5 години )
    Ver G
  • #80
    Dennisdip ( преди 5 години )
    Ver Joker 2019 pel
  • #79
    Анонимен ( преди 11 години )
    Peugeot 407 2.0 hdi 136hp FAP na 530.000km без проблеми (с изключение на няколко електрически - ел стъклата), само смяна на консумативи!
  • #78
    Peugeot 407 ( преди 12 години )
    Hora az sum v 4ujbina i kogato otsustvah ot bg-to 4 gog i se vurnah vidqh 5-10 mercedesa 10-15 audi-ta i max 10 BMW-ta i ostanaloto bqha karu4ki i Golf-4eta popraveteme ako gre6a no ne e li sofia stolica na BG 4e az v Sofia se 4ustvah kato v Pernik :D :D :D a i Peugeot vidqh malko glavno se karat Golf-4eta
  • #77
    Nick ( преди 14 години )
    Ot 155000km na 407 2.0I cqloto semeistvo sme mnogo dovolni, imalo e nezna4itelni povredi, no hubavoto e 4e pri Peugeot edin sravnitelno seriozen remont struva kolkoto smqna na filtri i maslo pri analogi4na Toyota ili druga Japonka.Srednoto miasto i bagajnika naistina ne sa mnogo golemi, no na po4ti vsi4ki koli srednoto mqsto im e malko. Suvetvam vseki koito se e naso4il kum pokupka da izbere dvigatel 2.2HDI, tova e nai-dobriqt izbor.
  • #76
    JUKE1 ( преди 15 години )
    KOLKO LITRA MASLO SABIRA MOTORA 1.6D. MOQ SABRA 3.5L. I 4AK NE MI SE VQRVA
  • #75
    LANI ( преди 15 години )
    Ot 2 dni 4eta komentari v tozi sait i tuk e nai-golqmata glupost! ZASHTO NE KOMENTIRATE KOLATA I NE OBMENQTE OPIT, a ne lichni predpolojenie. Iskat se fakti!!! Pr moita kola e tazi i tazi godina, s takuv motor - minusi i plusove, tova e! Vie samo gluposti pishete!!! CHOVEK GLEDA KOMENTARITE DA PRECENI DALI SI STRUVA ILI NE! !! ! Az se dvuumq dali da e 407 2.0hdi, taka i ne razbrah .. edni prehvalqt modela, drugi govorqt gluposti! Nemskite sa dobro, no naistina ima 4asti4no legenda. Poddurjat cena zashtoto sa skupi 4astite !! T.e. investirash v neq pari, koito tr da poddurjat cenata na avtomobila. Za kachestvoto na AUDI nqma smisal da sporite. V momenta e edna ot nai-dobrite marki, zavisi ot modela estestveno i dvigatelq. No i frenskite ne sa loshi. BAZOVITE CENI na modeli ot 1 i susht klas sa naistina razli4ni, po skupi sa nemskite. Zatova tursish sreden variant, ne kavam, 4e ne e ka4estvena kolata (Frenskata). Na sestra mi Renault-a (Grand scenic) na 1 godina i e super za karane. Ima si minusi, no kajete mi kude shte si kupite za 40 000 BGN golqm van sus vsi4ki ekstri. Dosta komfortna i leko se kara, tova se iska! Tr da ima vsqkakvi koli i ultra skupi i skupi i normalni. Mislq, 4e Pegeout SA MN DOBRI KOLI! Osobeno noviq 308 e unikalen avtomobil s mn investicii ot strana na kompaniqta za da se postigne rezultat i v oka4vane i vozia i sigurnost i t.n. PROSTO VAPROS, molia spodelete realni DANNI ot vsekidnevieto s Peugeot 407 SW 2.0 hdi, kolko razhod, kakvi minusi i t.n. Neshto koeto ne moje da se razbere ako sednesh da pokarash kolata predi da si q kupish. Gledah modelite ot 2004-2005 god, AVTOMATIK ili RUCHKA sushto se 4udq, iska mi se avtomatik, no.. vie shte kajete!!!Blagodaria!
  • #74
    NaShkO ( преди 16 години )
    hehe Nani!! Koq kola be izbrana za kola na godinata v Germaniq??????? Mai e Peugeot! Q proweri...
  • #73
    tedi ( преди 16 години )
    i interesno za6to namnogo filmi karat imenno Peugeot,razbiram da nqmaha pari prodocentite ama tova e navazmojno :DTE GO NAMIRAT IMENNO ZA NAI-PODHODQ6TATA KOLA ZA KRASIV I SPOLU4LIV FILM!!!!!!!!!!!
fallback
Последни