fallback

Peugeot 407/Пежо 407

+ пестеливи дизелови двигатели оборудвани с филтри за твърди частици, стабилност на пътя, високо ниво на сигурност за пътниците и водача, добър комфорт- непригледност на електронните уреди и устройства, средното място отзад е твърде малко, голям кръг на завиване

История на модела: 05/2004 г. – поява на модела в два варианта: седан и комби SW ; Бензинови двигатели: 1,8-литров с 85 kW/116 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с., 2,2-литров със 116 kW/158 к.с. и 3,0-литров със 155 kW/211 к.с. ; Дизелови мотори: 1,6-литров с 80 kW/109 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с. И двата дизела разполагат с филтри за твърди частици.10/2005 г. – поява на Peugeot 407 Coupé с 2,2- и 3,0-литров бензинови двигатели.06/2006 г. - модификация на двигателите. Появава се 2,8-литров V6 битурбо дизелов агрегат с 150 kW/204 к.с. (единствено с автоматична трансмисия) и 2,2-литров битурбо дизелов двигател с 125 kW/170 к.с.Peugeot 407 – наследникът на Peugeot 406 оставя отлични впечатленияPeugeot 407 е наистина представителен автомобил. С характерната си предница дори наподобява Ferrari. Отвътре, обаче, разполага с много повече пространство, макар че комфортът на задните седалки не е от най-големите предимства на автомобила. Обемът на багажника с неговите 400 литра отговаря изцяло на изискванията за този клас автомобили. Ако искате да транспортирате повече багаж, по-добре изберете комби варианта „SW“.Отпред, при всички положения, ще имате достатъчно място. Това, което малко смущава е, че там са разположени твърде много копчета и устройства, които са трудно обозрими. Затова пък технологиите, повишаващи сигурността на пътя, са действително перфектни: ESP, ABS с помощна програма за спирачките, удобни облегалки за глава, странични и предни въздушни възглавници, както и един еърбег за колената на водача, са част от серийното оборудване. Автомобилът разполага с първокласно шаси и добро окачване, което го прави сравнително лесен за управление. Все пак сме длъжни да споменем, че диаметърът на кръга, който описва колата при завъртане на 360 ° е цели 12,5 м. По-елегантната алтернатива е да изберете Peugeot 407 Coupé, което, между нас казано, още повече прилича на Ferrari. Добре филтрираните дизелови мотори обещават удоволствия, за които след това няма да съжалявате. Те са по-добри от слабичките бензинови агрегати. Ако решите да продавате, за комби модел SW ще вземете най-добри пари. Най-често срещани повреди: електроника: системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при дизеловите моделиелектричество: случва се акумулаторните батерии да се изхабят по-бързо, отколкото трябва.
Тагове:
fallback
  • #62
    Атанас ( преди 16 години )
    Не обиждайте колата ей....страхотна е мисля да взема една такава на едно *** много ще и ходи
  • #61
    bbb ( преди 16 години )
    След 5 дена Пижо ще дойде при мен от Германия. Който няма такава кола, моля да замълчи, защото наистина са смешни коментарите против колата.
  • #60
    HDI ( преди 16 години )
    I 6tom nemecyt e kazal taka, neka byde volqta mu;)))! I za6to ne e hubavo da e 6ofira6 tazi kola???E da vinagi 6te se izmisli ne6to, no realnosta e 4e tova e edna mnogo ka4estvena kola s koqto si nqma6 problemi, za razlika ot nemskite mu analozi na tazi cena (Passat, Vectra, osobeno dizelovite im varianti). Ne6to dovodite sre6tu tozi avtomobil izdi6at, 6toto sa nai-malkoto sme6ni ot tipa: "Golqmo dyrvo kato viziq i vyrve6", "ne me kefi", "nemeca kvo kazal","nemskoto si e nemsko", "Sravni go s 3-kata..", "Autobild kvo pi6e","tabloto mi bilo ot plastmasa-toq qvno nikoga ne se e ka4val v 407", "vidqh kak ne palel i mu se smqhme", "bila frenska","koli kydeto praqt min..ne kupuvam" i hilqdi znaini i neznaini gluposti...ubeden sym 4e interesite na tezi s negativnite mneniq sa vi v syvsem razli4na posoka, no tova ne ozna4ava 4e 407 ne e edna mnogo ka4estvena kola!!!!!!!!
  • #59
    NANI ( преди 16 години )
    Prav si,vozi malko...........osobeno tazi kola............... :))))))))))
  • #58
    Диян ( преди 16 години )
    На мен най много ми се иска да кажа ,че е красива и че вози добре,преди да я купя гледах едно предаване за автомобили и един германец обясняваше колко "умен" е предния капак/тоест мек и при удар щади пешеходеца/Но накрая каза ПО ДОБРЕ ТАЗИ КОЛА ДА ТЕ УДАРИ ОТКОЛКОТО ДА Я ШОФИРАШСЛЕД КАТО Я ВЗЕХ СЕ УВЕРИХ ПРАВ Е БИЛ
  • #57
    PSA ( преди 16 години )
    Tazi kola ako e grozna neznam koi sa ti standartite za krasivo...no na vkus i cvet tаvarish net :).Li4no za men moga da tvyrdq 4e ima strahotna viziq kolata i komfort na visoko nivo, za razlika ot 3-ta seriq na BMW naprimer, koeto me vozi tip "tro6ene kamyni v bybrecite". Dinamikata e prili4na glavno na dieselovite motori (golqm vyrtq6t moment) osobeno za na6ite pyti6ta ;), е.... ako o4akva6 sportno karane, kolata ne e podhodq6ta...vypreki 4e edno 2.2 Hdi moje da sloji v djoba si dosta po golemi motor4eta...no kakto kazah...osnovnoto predimstvo na kolata e komforta i viziqta (kakto moje bi i za 90% ot klientite kupili tazi kola)!
  • #56
    tedi ( преди 16 години )
    :O :O :O kak moje da si misli6 4e e grozna tova e palna prostotiq :O i varvi dobre :))))
  • #55
    Диан ( преди 16 години )
    Купих такава за служебна,дизел 136 к.с за служебна е чудесна,но иначе е ДЪРВО що се касае до визия и вървеж,ГРОЗНА,но икономична:)
  • #54
    tedi ( преди 16 години )
    Nqma kvo da sporim gospoda i ako ima gospoji i gospoji4ki :) Pejoto e edna mnogo hubava,zdrava i komfortna kola :)
  • #53
    yavoraki ( преди 16 години )
    Vidqh 4e stava6e vypros za 407 koqto ne pali ta po temata :)2.0HDI -21 gradusa samo iz4akah da izpi6e "chek ok" koeto e 2 sek sled vrytkaneto na klu4a i zapali momentalno.
fallback
Последни