fallback

Peugeot 407/Пежо 407

+ пестеливи дизелови двигатели оборудвани с филтри за твърди частици, стабилност на пътя, високо ниво на сигурност за пътниците и водача, добър комфорт- непригледност на електронните уреди и устройства, средното място отзад е твърде малко, голям кръг на завиване

История на модела: 05/2004 г. – поява на модела в два варианта: седан и комби SW ; Бензинови двигатели: 1,8-литров с 85 kW/116 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с., 2,2-литров със 116 kW/158 к.с. и 3,0-литров със 155 kW/211 к.с. ; Дизелови мотори: 1,6-литров с 80 kW/109 к.с., 2,0-литров със 100 kW/136 к.с. И двата дизела разполагат с филтри за твърди частици.10/2005 г. – поява на Peugeot 407 Coupé с 2,2- и 3,0-литров бензинови двигатели.06/2006 г. - модификация на двигателите. Появава се 2,8-литров V6 битурбо дизелов агрегат с 150 kW/204 к.с. (единствено с автоматична трансмисия) и 2,2-литров битурбо дизелов двигател с 125 kW/170 к.с.Peugeot 407 – наследникът на Peugeot 406 оставя отлични впечатленияPeugeot 407 е наистина представителен автомобил. С характерната си предница дори наподобява Ferrari. Отвътре, обаче, разполага с много повече пространство, макар че комфортът на задните седалки не е от най-големите предимства на автомобила. Обемът на багажника с неговите 400 литра отговаря изцяло на изискванията за този клас автомобили. Ако искате да транспортирате повече багаж, по-добре изберете комби варианта „SW“.Отпред, при всички положения, ще имате достатъчно място. Това, което малко смущава е, че там са разположени твърде много копчета и устройства, които са трудно обозрими. Затова пък технологиите, повишаващи сигурността на пътя, са действително перфектни: ESP, ABS с помощна програма за спирачките, удобни облегалки за глава, странични и предни въздушни възглавници, както и един еърбег за колената на водача, са част от серийното оборудване. Автомобилът разполага с първокласно шаси и добро окачване, което го прави сравнително лесен за управление. Все пак сме длъжни да споменем, че диаметърът на кръга, който описва колата при завъртане на 360 ° е цели 12,5 м. По-елегантната алтернатива е да изберете Peugeot 407 Coupé, което, между нас казано, още повече прилича на Ferrari. Добре филтрираните дизелови мотори обещават удоволствия, за които след това няма да съжалявате. Те са по-добри от слабичките бензинови агрегати. Ако решите да продавате, за комби модел SW ще вземете най-добри пари. Най-често срещани повреди: електроника: системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при дизеловите моделиелектричество: случва се акумулаторните батерии да се изхабят по-бързо, отколкото трябва.
Тагове:
fallback
  • #72
    tedi ( преди 16 години )
    xaxaxa NANIIIIII ne vijda6li zaglavieto?ako ne6ty da ti go napi6a-peugeot407/pejo 407ne BMW bazov ili kakavto i da e tam,az ne se interesuvam ot BMW a ot peugeot koeto e mnogo po-dobro!!!!!!!Ako znae6 kolko BMW-ta sa minavali pokrai men i na ni6ty ne sa zaprili4ali nqma zna4enie dali sa novi ili stari,ama peugeot-o ne gubi svoita stoinost:) kolkoto i da go kara6,e razbirase ako si dobar 6ofior 6te izdarji cql jivot,ama ako go blasne6 v nqkoq sgrada naprimer ne vqrvam da ne mu stane ne6ty :D Na BMW-to nito formata nito stoinostta sa dobri :D To ve4e e stara marka taka 4e.......hodi si komentirai za tapoto BMW
  • #71
    yavoraki ( преди 16 години )
    Izklu4itelno ne sym syglasen za bavnoto razvyrtane na HDI dvigatelite tova e absolutna glupost i moje da go kaje samo 4ovek koito ne e karal takyv.HDI-to si uskorqva mn dobre i interesnoto e 4e po4ti ne moje da izpu6i.Ba6ta mi ima 406 HDI 110hp bez FAP na 180000km e ve4e.E taq kola v kakvito i da e oboroti da q vkara6 ne pu6i za razlika ot TDI-tata,dori i novi Audi-ta sym vijdal da izpu6vat(A6 3.0TDI)!
  • #70
    HDI ( преди 16 години )
    Ne se nervq pi4, spoko ;)! HDI dvigatelqt ot li4en opit znam 4e se razvyrta po byrzo i e po nadejden, OSOBENO v sravnenie s po stari4kite TDI (diuza pompa), govorim za koli s ednakva kubatura i kone. Nema kvo da sporq s teb za dizelyt na peugeot, samiqt fakt 4e edin i sy6t dvigatel (ednakva kubatura, kone i klas koli) HDI izhvyrlq s do 10% po malko CO2 ot TDI govori za ekologi4nost ot tam i za tehnologiq. Svetovnite lideri karat ot nai-skypite masovi koli, kydeto Frenski koli na tozi etap prosto nqma, a ako iska6 da nau4i6 ne6to za prezidentski limozini malko potyrsi informaciq za drugi frenski marki, koito za jalost ne sy6testvuvat kato Panhard, Talbot, Delage, Delahaye i t.n, za da vidi6 otkyde trygvat prezidentskite limuzini i nqkoi sportni modeli.(zaedno sys Citroen). Haresvam Audi, no da tvyrdi6 4e Peugeot 407 e taralqsnik 6toto na teb pove4e ti haresva BMW 3ta seriq ili Audi A4 e sme6no i jalko!!Predi naistina mnogo haresvah Audi i vypreki dizaina koito napomnq na kompaniqta maika VW sa dosta napred v sravnenie s VW.(Na ba6ta mi edin priqtel rabote6e predi vreme vyv zavod na VW i sled tova na Audi i kaza 4e kydeto svyr6vat tehnologi4nite vyzmojnosti na VW, tam zapo4vat na Audi) i sym sklonen da se syglasia! No ako me pita6 v momenta koq kola 6te si izbera 6te otgovorq 4e 6te e Peugeot ili Citroen/ako ne e MASERATI :P / i ne 4e sa po dobri ot audi, prosto francuzite imat svoq filosofiq za pravene na avtomobili(koqto mi dopada) kydeto komforta prisystva vyv po4ti vseki aspekt/vypreki nemskite tendencii v avtomobilostroeneto/, ne i za smetka na dinamikata i nadejnostta!
  • #69
    NANI ( преди 16 години )
    Imam Audi,no ne e 10 godishno..... :) Moga da vi kaja,4e kogato turbo-motora se razv1rti kolici kato tova Pijo vse edno spirat.. zashto li..........?:)HDI ne se nervi,kolkoto i primeri da davash e smeshno da sravnqvash frenskata si kolica s nemcite.A p1k Tedi izkara ,4e 407 e po- sk1po ot 3-ta seriq na BMW:)Za tvoq informaciq bavareca struva s oklo 10 hilqdi leva pove4e(govorq za bazov model)Mislq,4e nqma nujda da kazvam,4e nemskite vozila se obezcenqvat nai-bavno,za razlika ot frenskite "limuzini",koito gubqt stoinost nai-b1rzo,kato izkliu4im ruskite:))))))))Zashto li?A zashto nqkoi ne mi otgovori zashto pove4eto svetovni lideri izbirat nemskite mashini?Zashtot sa po-loshi li?Dori i papata se vosi v broniran Benz!I oshte neshto za HDI -Pi4 ,ako parite ne sa faktor ti kakva kola 6te si kupish?Frenska ili nemska?Ama otgovori 4estno,bez da l1jesh sebe si:)
  • #68
    tedi ( преди 16 години )
    xaxa NANI ama 4e prostotii dran4i6 kvo mu e evtinoto na tova pejo?4e e 18 hilqdi evro :D/posledno kogato go vidqh/.neznam BMW-to kolko e ama onzi den pokrai men minaha okolo 10 i bram4aha pove4e ot traban4e
  • #67
    HDI ( преди 16 години )
    Ae Nani pove4eto malki deca v bylgaria znaqt i 4e Azis e "mnogo po qk" ot... Andrea Bocelli da re4em...(no comment).Karai si 10 godi6noto Audi ,kefi mu se i si misli 4e tova e nai-velikoto 4ove6ko izobretenie! Tova 4e v Bylgaria mutrite(oniq 150 kilogramovite bez vratove) ne slizat ot 4erni nemski limuzini (qvno mnogo im se vyzhi6tava6), ne ozna4ava 4e tezi avtomobili sa vyrhyt na injenernata misyl! I moga da ti kaja 4e mnogo hora koito sa si kupili 407 konkretno (poznavam pone 5 4oveka) i imat dostaty4no pari da si kupqt i 5ta, 7ma seriq na "unikalnoto" BMW. Poznavam i drug koito sinyt mu kara Porche, a toi kara Renault Megan, 6to li si go e vzel toq "frenski taralqsnik", sigurno 6toto nqma pari!!!??? A za izkliu4itelno bogatite hora v svetoven ma6tab, ima6e klasaciq v koqto edin ot nai-bogatite kara6e 25 godi6no Volvo i izpolzva gradski transport/ako vyob6te predprieme samostoqtelno pytuvane/.Qvno horata koito sa si izkarali parite s intelekt ;) ne se hvyrlqt tolkova na nemskite ma6ini;)), ama ako si mutra, futbolist4e ili petrolen magnat.... I sq kvo iska6 da kaje6 kato kara6 Audi si golqm gyzar i po bogat ot masata li....ami misli si to si e za tvoq smetka,... ama taka 6te e kato sy6to misli6 4e si v California, a si ostava6 "selqnin" v Bulgaria.
  • #66
    yavoraki ( преди 16 години )
    Spored men pove4eto koito si kupuvat koli kato Audi,Mercedes ili BMW sa kompleksari i ***.Estestveno ima hora koito naistina gi haresvat.Tolkova mn pari nabutvat za tezi "lyskavi" vozila a ne polu4avat ne6to koi znae kolko pove4e ot drugi marki avtomobili.V Bylgariq e prieto,4e ako si s kola ot gore poso4enite si turbo gazar,zatova se kupuvat.
  • #65
    NANI ( преди 16 години )
    Nedeite sravnqva tazi parodiq na kola s bavarec!Vseki uvajavsht sebe si gospodin ,za koito parite ne sa faktor,nikoga ne bi vzel Pijo!I malkite deca znaqt,4e BMW i pove4eto germanski marki sa po-klasni koli,dori da se 4upqt pove4e(koeto ne e taka)Koito si ima dostat14no kinti si vzima premium avtomobil, koito nqma dostat1chno(kato zashtitnicite na 407) si vzema nqkoq po-evtina(kato tova Pijo)i govorat gluposti.Molq vi ne sravnqvite Karlovo s Kaliforniq:)
  • #64
    Милен ( преди 16 години )
    Атанасе да не би tedi с малко "t" да е *** дето ще и купуваш колата,колко гълта tedi ако е ...всичко което и сложиш в резервоара/уст...та БРАВО КУПУВАЙ И Я
  • #63
    tedi ( преди 16 години )
    kolata e strahotna ama hora kato nani nqmat mnogo dobar vkus dnes vidqh mnogo BMW-ta i pove4eto taka bram4aha 4e ne mojeh da gi slu6am a pejoto i staro da e pak e mnogo e dobro :) a oneq BMW-ta bqha novi pod4ertavam novi :P
fallback
Последни