IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Chevrolet Camaro ZL1 1LE няма да стигне до Европа

Агресивната аеродинамика на суперколата се оказа сериозен проблем

Chevrolet Camaro ZL1 1LE няма да стигне до Европа

Специалната версия на Chevrolet Camaro – ZL1 1LE, се представи отлично на Северната дъга на „Нюрбургринг” – 7.16,04 минути за обиколка, но автомобилът няма да стигне до европейския пазар. Според списание Motor Trend, проблемът се крие в аеродинамичния пакет на версията 1LE, заради който колата не може да покрие изискванията за защита на пешеходците при инцидент.

Camaro ZL1 1LE няма да стигне до Европа

За разлика от ZL1, версията 1LE получава по-агресивни аеродинамични елементи, преден сплитър и масивно задно крило от фиброкарбон. Основният проблем обаче е в новите аеродинамични елементи пред предните въздухозаборници пред предните гуми и разположените под тях краища на предното крило, интегрирано в маската на колата. Точно те създават най-сериозна опасност за пешеходците, според правилата на ЕС.

Camaro ZL1 1LE няма да стигне до Европа

В Щатите пакетът 1LE струва допълнителни 7500 долара към цената на ZL1. Могъщата версия на Camaro се задвижва от 6,2-литров V8 мотор с компресор с мощност 650 к.с. и 880 Нм максимален въртящ момент. Освен това 1LE е и с 7 килограма по-лек от ZL1 заради по-тънкото задно стъкло и използването на олекотена фиксирана задна седалка.

В допълнение на това създателите на 1LE са добавили регулируеми амортисьори, както и стабилизираща щанга на задния мост, която също може да се регулира в три положения, което обяснява по-доброто представяне на автомобила на „Нюрбургринг”. В Щатите цената на ZL1 1LE стартира от 69 995 долара.

Снимки: Chevrolet

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Е,как може така? Нали има "свободна пазарна икономика" , конглокенция и тн.т.Или тия неща не важат вече.
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Какви удари под кръста бе ! Да не би тези изисквания да са сложени заради този модел на камаро точно ? Като не могат да направят такава кола, няма да я продават тук, да си продават обикновениете версии, които и без това никой не купува.
  • #3
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ето по какъв начин ни лишават от страхотни автомобили за сметка на немските прескъпи талиги. Ето как немците се оправят с конКуренцията - удари под кръста, лобистки закони и правила. Да не говорим, че тук ни дерат кажата за всичко. Товарят ни с огромни данъци, за да могат политиците да богатеят и да има пари за разни малцинства, които живеят и се множат за наша сметка.
  • #2
    29 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Това са глупости. В САЩ, където мерките и тестовете за сигурност и екологичност са по-добри от тези в Европа,камарото върви, пък тука не... Сигурно европейската конглокенция не може да понесе американците да им бръкнат в раната. Факт е, че този тип коли предлагат същите характеристики и респективно изживявания за значително по-малко пари от европейските си еквиваленти
  • #1
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Moje da trovim horata s nafta i da mamim za emisiite i nqma problemi. A konkurentite 6te im slojim mito i 6te gi zabranqvame za edna plastmaska. Dobre do6li v geiropa