IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Aston Martin залага все повече на електричеството

Британците са все по-близо до създаване на отбор във Формула 1

Aston Martin залага все повече на електричеството

Британският производител Aston Martin постепенно ще премине към електрификация на цялата си гама автомобили. Първата крачка ще бъде направена през 2019 г., когато ше се появи първият напълно електрически модел на марката – RapidE, съобщава Financial Times, като се позовава на шефа на компанията Анди Палмър.

Aston Martin залага все повече на електричеството

Пред изданието топ-мениджърът разкри, че от 2020 г. Aston Martin всяка година ще предлага по един модел с хибриден силов агрегат. Това обаче съвсем не означава, че британците ще се откажат от стандартните двигатели с вътрешно горене.

Доскоро в Aston Martin имаха намерение да купуват хибридни двигатели от концерна Daimler, но сега са променили това решение и ще развиват изцяло собствени агреати. Това изявление подклажда слуховете, според които компанията има намерение да създаде собствен отбор във Формула 1, с чиято помощ ще развива тези технологии.

Настоящият регламент на най-популярния автомобилен спорт позволява използването на хибридни двигатели с малък обем и мощност над 850 к.с. Към момента Aston Martin активно си сътрудничи с компанията Williams, която има свой отбор в световния шампионат.

„Смятам, че доминацията на класическите двигатели с вътрешно горене в сегмента на класическите спортни автомобили съвсем скоро ще приключи. Така че електрическите технологии ще стават все по-важни и компанията ни ще се насочи активно към тях”, коментира Палмър.

Снимка: Aston Martin   

Тагове: aston martin
0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    д-р.Куртев ( преди 1 година )
    „Смятам, че доминацията на класическите двигатели с вътрешно горене в сегмента на класическите спортни автомобили съвсем скоро ще приключи."коментира Палмър. Е тогава не е ли по-добре" Формула-Е "?!