Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW печели повече от Mercedes и Volkswagen

Нормата на печалба на баварците скочи до над 11%. На второ място по този показател е Suzuki

BMW печели повече от Mercedes и Volkswagen

BMW Group е най-печелившият масов автомобилен производител в момента, показва изследване на консултантската компания ЕУ (Ernst & Young), поръчано от германското списание Manager. За полугодието баварците са отчели брутни приходи от 49.25 млрд. евро, от които нетната печалба е 5.58 млрд. евро. Маржът на печалба на групата е 11.3 на сто. През тази година нито един друг автомобилен производител не е успял да запише по-висок марж, уточняват от Ernst & Young.

BMW печели повече от Mercedes и Volkswagen

Учудващо, на второ място по този показател се нарежда японската Suzuki с марж от 10.3%, следвана от Daimler с 9.7% и GM със 7.7%. Volkswagen Group отбелязва рекорд в представянето си, но със сигурност скандалът, добил популярност като “Дизелгейт”, се е отразил на представянето на компанията.

Успехът на BMW донякъде може да бъде приписан на ръста, който компанията отбелязва в Китай, в съчетание със стабилното представяне в Северна Америка и Европа. Почти 27% от печалбата на BMW за периода са дошли от луксозната лимузина Серия 7.

Анализаторите смятат, че тенденцията към висок марж ще се запази. Наското баварците представиха своята нова M5, която вече разполага с мощност от 600 к.с. и заедно с бъдещия X4 обещава да задържи нивата на печалба високо за една рекордна година.

Снимка: BMW


 

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 9 rate down comment
    raptor ( преди 1 година )
    Tva zna4i 4e imat nai naduti ceni. BMW stavat vse po protivni. Modelite im sa ujasno grozni. Dinamikata e zaciklila ot 2010ta nasam. Pulni izmamnici.
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Кое е общото ли: примерът е елементарен - разходите на Мерцедес при Е клас са много големи заради развойна дейност по много модели от същата група, като продажбите страдат от все още липсващата адекватна моторизация. Демек високи условно постоянни разходи пръснати на недостатъчни продажби. Сега разбираш ли. Когато вкарат моторите това ще се промени и със скока на продажбите моделът ще почне да носи доста по-висока норма на печалба.
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Къде ли пък може да са Тойота? Според Ycharts, печалбите за второто тримесечие на 2017 са Тойота - 8.7%, БМВ - 8.5%, ВАГ не са ги обявили още. Това са официални борови данни, не някакви си поръчкови изледвания поръчани от немски мошеници.
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Георги са ако ни кажеш и какво е общото между продажбите и маржа на печалба би било добре, но се съмнявам от това което си писал... До тоя споменаващ Тойота. Къде всъщност е Тойота, като казваш че са най добрите. Печалба под 5%. При Бмв печалбата е двойно над Тойота в проценти. Всъщност си се чудел какво да напишеш
  • #5
    12 rate up comment 7 rate down comment
    BMW driver ( преди 1 година )
    Любимата ми марка! Най-добрите!
  • #4
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    БМВ не е марка, а диагноза. Поне в България.
  • #3
    12 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хванаха се с най-големите Тойота и почнаха да печелят. Вече не са допотопните немски дрънгели. Има от къде да черпят високи технологии и резултатите са налице. От немските автопроизводители БМВ излязоха най-умни. Факт!
  • #2
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нас клиентите много не ни топли печалбата на меринджеите. Даже никак не ни вълнува. Да си вземат колкото искат, но да ни продават не надценени и с китайско качество коли. На тея хем качеството им зле, хем печалбите им големи. Явно са добри в маркетинга...
  • #1
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Нормално е - да вземем например новата петица: продава се още от начало с цялата възможна гама двигатели и при бензин и дизел и реализира много добри обороти, макар да са само два модела: седан и комби и се очаква идването на третия: 6GT. В съшото време Мерцедес предлага: седан, комби, ол терайн, купе и кабрио, обаче все още не е приключил смяната на V-образните с редови двигатели и изборът за моторизиране при дизелът особено е абсолютно неадекватен.