Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes-Benz се разделя на три отделни компании

Те ще бъдат обединени в холдинг с нов изпълнителен директор

Mercedes-Benz се разделя на три отделни компании

Ръководството на концерна Daimler смята да реструктурира компанията Mercedes-Benz, като я раздели на три отделни части. Те ще бъдат обединени в холдинг, който ще има нов директор, съобщава изданието Manager Magazinе.

Mercedes-Benz се разделя на три отделни компании

Автори на плана за промяна са ръководителят на концерна Daimler Дитер Цетше и финансовият директор Бодо Уебър. Той предвижда създаването на три отделни подразделение, които ще действат независимо едно от друго. Първото ще се занимава с търговския транспорт – камиони, миниванове и други товарни превозни средства. Второто ще произвежда леки автомобили, а третото ще предоставя финансови услуги и сервиз.

Шеф на новия холдинг ще стане именно Бодо Уебър, тъй като Дитер Цетше обмися оттеглянето си в пенсия. Засега от Daimler отказват официални коментари, но все пак потвърдиха, че концернът е готов да направи оптимизация на собствените си структури в отговор на изискванията на пазара.

Въвеждането на по-голяма автономия на различните направления ще позволи не само по-оперативно да се реагира на нуждите на пазара в конкретна ситуация, но и ще повиши пазарната стойност на холдинга. Освен това по този начин ще могат да се привличат повече външни инвеститори – например, за разработката на принципно нови автомобили, технологии или услуги.

Очаква се новата структура на Mercedes-Benz да бъде официално анонсирана на събрание на акционерите, което по план трябва да се проведе на 5 април 2019 г.

Снимка: Mercedes-Benz

Тагове: mercedes-benz
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Е класса ( преди 1 година )
    И по-добре - турските Actros-и изостават значително от камионите на MAN, Volvo и Scania. Срамота е продукция на Mercedes да се произвежда в Турция!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До Анонимния дето всичко било в колата чайна майна... ТО не само в тази кола всичко е ЧАЙНА, ами почти навсякаде почти всичко е чайна ;)
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    за Волво ( преди 1 година )
    Колега, Китайците купиха не само името на Волво, а цялата компания произвеждаща леки автомобили. Не бъркай нещата по толкова елементарен начин.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    като има желаещи защо не компания без покритие но с история на китайците това им трябва има ли са пари купили са я и моето име ако иска някой да го купи и после да ми го препродава на когото и както си иска но това не означава че станал мой физически собственик но ми е доста странно за клиентите кой дава куфар пари за автомобил с една шведска емблема а под капака всичко чайна майна явно потребителя много го зомбират шведко качество блябля скандинавски дизайн шведска стомана и клиентите ококорени
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ili ( преди 1 година )
    Това,че са продали правата върху Волво карс малко ли е? Сам го каза
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Тъй или иначе... ( преди 1 година )
    волво от много тарикатлък вече са една ординарна 4-цилиндрова китайска марка. А колегата е прав за счетоводителите - къде са се пръкнале добро не е дошло! Справка Макаронето и FCA - тоа само се чуди на кого да пробута Ферари, Алфа, Мазерати...затри Ланча и т.н.
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    това за волво тракс и волво карс че нямат нищо общо го разкавай в кръчмата след две ракии това че са продали нещо (или нищо) на китайците срещу това да им ползват търговската марка и емблемата не означава че волво карс не са част от корпорацията волво влез в сайта им има обща снимка на шефовете на всички подразделения
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ili ( преди 1 година )
    То за това Волво трак и Волво карс са разделени от години и нямат нищо общо!
  • #2
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    волво от десетилетия са така един век по късно тия откриха кулелото
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Това добре, ама ... ( преди 1 година )
    никога, никога не е добре финансист да застава начело на автомобилна компания! Това е работа за инженери.