fallback

10 инструмента, които всеки любител механик трябва да има

Защо ви трябва нов крик и какво е динамометричен ключ?

Едва ли съществува автомобилен ентусиаст в света, на който поне веднъж да не му се е приискало да почовърка нещо сам по автомобила си. Понякога става въпрос за практично пестене на пари от посещение в сервиз, но в повечето случаи подобни решения са обвързани с естественото човешко удовлетворение от това, че си успял да поправиш нещо сам, без чужда помощ.

    

   Ако установите, че дребните задачи по автомобила ви се отдават, най-вероятно ще се изкушите да се захванете и с по-сложни. Каквото и да решите, няма как да се разминете без някое съществено оборудване. Това са 10-те инструмента, които всеки любител механик трябва да има. Те ще направят живота му по-лесен и безопасен, а удовлетворението от свършената по колата работа много по-голямо.

10 изключително полезни инструмента за всеки ентусиаст (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Лошото е, че не само някои шофьори, ами и доста майстори не са чували за динамометричен ключ, а други твърдо отказват да го ползват щот бил скъп и се износвал...
  • #11
    Венчо ( преди 7 години )
    Колега, нямаш никаква представа за какво говориш !!!Казва ти го човек работещ в VW Волфсбург.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Технологичното безсилие на ВАГ лъсна с дизелгейт. Видяха че не могат да насмогнат на развитието на конКУРентите и единствено с лъжи могат да се задържат над водата. А не се знае в колко още неща са така но още не са ги хванали защото щом си позволяваш да мамиш така нагло за едно със сигурност има и друго
  • #9
    До "хахха" ( преди 7 години )
    Ами, личи си, че не ти ходи асансьора до последния етаж! Има си специализирани сервизи, където да ти настроЙат клапаните. Когато си болен - ходиш на лекар!Но, ти си бухай химията и марш в залата - всяка мозъчна клетка в мускулно влакно! Хахха! Тях, ВАГ ги видяхме що за технологии и софтуер имат! Човек направо да стане пишман!
  • #8
    Колев ( преди 7 години )
    Егати времената...Завършил съм техникум, работил съм като сервизен техник-механик, сега уча 3-та година за машинен инженер и все още не мога да се нарека механик в професионалния смисъл на думата.А всяко икономистче или адвокатче, пипало гаечен ключ да завие скобите на клемите на акумулатора се обяснява коя кола колко се чупела и коя била вечна...
  • #7
    хахха ( преди 7 години )
    е по-добре як будала с бицепс отколкото мижав япончо с малък...бицепс.хахха виждал и ти ВАГ божее, мъка..прави разлика между калпава поддръжка а не между марки.Като си толкоз начетен ела да ми настройш допуските на клапаните на L200 2008 ..нещо което на ВАГ не се прави от 2 та световна..Японско се не троши..щото нема нищо вътре..няма половина технология в мотора на ВАГ умньо.Ама чукча писател..
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    E46! Едноклетъчен с 46см. бицепс! Будала, ама як!
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз пък понеже съм професор и карам бяла корола, никога няма да ми потрябват такива инструменти, защото съм еко и технологичен и ще я закарам до Нагоя, за да я обслужат само. А ако се развали, което никога не се е случвало, щели да ми пратят с хеликоптер нова, пак бяла корола, директно от Япония.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Те ако верно бяха толкова лоши нямаше всички да търкалят фв, мерцедеси, аудита, бмвта, немски опели и фордове хиляди километри наред.Мой приятел си купи преди 5 години поло от 99 на 120к км за 2500лв.Кара го безпроблемно като чак сега се появи проблем с прегряването.
  • #3
    механика ( преди 7 години )
    Японските коли са скучни. Знаеш че винаги ще те закарат там за където си тръгнал. Друго си е тръпката с немската машина. Дори и да запали, никога не си сигурен дали ще те остави насред пътя. И ако случайно пристигнеш без проблени си на седмото небе от щастие...П.С. Любимите коли на всички колеги механици са немските! Ако върви на нафта е още по-добре. Препоръчваме! И ние жени имаме и семейства храним...
fallback
Последни