IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bentley Continental GT получи скоростна кутия от Porsche

Първо на пазара ще излезе версията с W12 мотор с над 600 к.с.

Bentley Continental GT  получи скоростна кутия от Porsche

Журналисти от изданието The Drive имаха възможност да се повозят на тестови прототипи на новото поколение на Bentley Continental и разкриха подробности за модела, чиято премиера ще се състои в края на месеца.

Bentley Continental GT  получи скоростна кутия от Porsche

Основната новост при автомобила е поставянето на роботизираната скоростна кутия с два съединителя от Porsche Panamera. От същия модел е заета и новата версия на платформата MSB, която дебютира в началото на годината. Купето ще бъде по-ниско от предшественика си, като ще има и по-голямо междуосие. Двигателят ще бъде преместен с 50 мм назад за по-добро разпределение на масата - 48:52 в полза на задната ос.

В салона на новото Bentley Continental GT ще се появи цифров приборен панел, както и голям сензорен дисплей на централната консола. Ще има и електронен селектор на скоростна кутия във вида на малък джойстик.

Bentley Continental GT  получи скоростна кутия от Porsche

Кормилното управление на купето ще бъде по-леко от това на Panamera, като целта е да се подчертае по-високата класа на модела на Bentley. Освен това Continental GT ще получи система за компенсиране на накланянето в завой с електромеханични активни стабилизатори - същата като на Bentley Benytaygа, 48-волтова мрежа и подобрено пневматично окачване с активни амортисьори.

В момента в Bentley правят финални настройки на автомобила, чиято разработка отне повече от 3 гозини. За този период тестовите прототипи са навъртели над  500 000 км, като всеки от тях е оборудван със специален SSD-диск с 60 гигабайта памет, на който се записва всичко случващо се с автомобила по време на изпитанията.

Bentley Continental GT  получи скоростна кутия от Porsche

Първо на пазара ще се появи версията на Bentley Continental GT с туин-турбо W12 двигател. От компанията не разкриват характеристиките на агрегата, но признават, че неговата мощност надхвърля 600 к.с., а максималният въртящ момент е като при Bentayga - 900 Нм. След това ще излезе и модификацията с V8 мотор с турбо.

Снимки: The Drive
 

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    muhmuh ( преди 6 години )
    На японките слагат ли им дискове или там още на оризова хартия записват изпитанията.
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Специален ssd диск със 64 гб.Брех, брех, какви са тия тейнологии които влагат в един съвременен фолцвеген. Ама това от нашата планета ли е?
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Забравят да кажат за уплътненията от шкода супърб.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На това му викат братята турци, които бачкат на конвейра и ги правят тези бракми тюрлюгювеч. Не моеш им фана спатиите на тези мошеници. Къде какво слагат от къде го вземат, как го правят е тъмна индия. От време на време гръмва по някой скандал, който разкрива за какви измамници става на въпрос. Абе щом части на аЛуди (с логото дори не ги е срам наглеците) се вграждат в ламборгини смятайте за какви измамници си говорим. Дори иконата Ламбо не е пожалиха. Тези са за закриване от всякъде.
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    купуваш бентли, караш панамера
  • #2
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    ЦоцВаген - фирмата, останала в 2006-та година. Японци, американци супер усилено бачкат за развитието на батериите и електо-колите. Ама бай Швабен Каскен си знае дизелчето, там някоя и друга екстра и...що па да не турим останали кутии на Порше в Бентли, а?:))))Ханс е казал, че така ще спести $123млн.:)))
  • #1
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    VW- То е едно и също.