IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият календар на Pirelli

Еротиката падна в жертва на пуританския далекоизточен пазар.

Новият календар на Pirelli

Докато календарът радваше сетивата предимно на европейските клиенти, манекенките спокойно можеха да оставят дрешките си на закачалката. Сега, обаче, целта на културното мероприятие е да се вдигне нивото на продажбите в родината на Мао и това естествено наложи дори освободените италианци да изневерят на традиционния си стил.



Календарът за 2008 г., който беше представен в Шанхай,  се появи само няколко дни след като Pirelli отвори новия си завод  в китайската провинция Шандонг и се вписа прекрасно в маркетинговата концепция на фирмата. Нито един от предишните 34 календара не е бил изработен в Азия. В официалното съобщение за пресата се казва, че този път замисълът е бил календарът да се превърне във "визитната картичка на компанията, за да бъде представен светът на Pirelli на широката азиатска общественост".



Така и не става ясно, защо заради това трябва да страдаме ние.



Календарът е дело на френския фотограф Патрик Демаршелие, а във фотосесиите са участвали 11 фотомодела и актриси. Въпреки положеното старание, милиони европейски мъже се надяват Pirelli да не строи повече заводи в Далечния изток.
0 от 500