Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Китайци предлагат електрически SUV за 22 000 долара

GE3 дебютира в Детройт и вече е на пазара

Китайци предлагат електрически SUV за 22 000 долара

GAC Motor е най-бързо растящият китайски автомобилен производител, който има планове до 2019 г. да дебютира на пазара в САЩ, а сега представи в Китай електрическият SUV – GE3, който вече е на местния пазар.

Китайци предлагат електрически SUV за 22 000 долара

GE3 се появи за първи път на изложението в Детройт тази година и беше част от амбициозната програма на компанията да стъпи в Щатите. Естествено, цената ще е един от основните козове на китайския електрически SUV, който след приспадане на данъчните облекчения и отстъпки, се предлага от 22 600 долара на местния пазар.

Според информация на местните медии, отстъпките и облекченията за този електромобил в Китай са на стойност 7400 долара.

От GAC Motor твърдят, че пробегът на GE3 е 310 километра с едно зареждане, но все още няма информация за капацитета на батерията му. Все пак се предполага, че става въпрос за около 50 киловатчаса. Мощността на електромотора е 120 kW, максималният му въртящ момент е 290 Нм, а ускорението от 0 до 100 кч/ч – 9,3 секунди.

Другата добра новина за бъдещите клиенти е, че GE3 се предлага с опция за бързо зареждане – за 30 минути може да заредите 80% от капацитета на батерията.

Плановете на GAC Motor са за 1 милион продажби годишно през 2020 г., като 200 000 от тях трябва да са електрически или plug-in хибриди.

Тагове: gac motor ge3
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    В момента минавам колата на преглед при оторизиран дилър веднъж годишно заради гарнцията. Иначе изобщо няма да ме видят... не че нещо се прави по колата хахаха - сменят ти чистачки и кабинен филтър и продължаваш до следващата година... Ако бях взел Пулсар - на всеки 15 хиляди километра си абонат на сервиза. За 60 хиляди километра с електромобил мога да кажа само едно - съжалявам, че не си взех Лийф още 2011, че то излиза ли се наглава с жената тогава... а сега - иска една и на нея :):):)
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    Цялата работа е, че автомобилните производители печелят най-много от продажбата на консумативи за поддръжка и части. Една електрическа кола се преглежда веднъж на 30 хиляди километра (BMW i3 на 50 хиляди). Няма масла, маслени и горивни филтри, няма свещи, ремъци, амбриажни дискове, катализатори, стартери ... да и зареждам ли още?! Заради фабрично поставената регенерация, феродо на спирачки спокойно ще смениш след 100-те хиляди километра...
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бъдещето ( преди 1 година )
    Само с четене не става, трябва и да разбереш написаното. Субсидират се не производителите, а клиентите. Производителите получават една и съща цена и за субсидиран и за не субсидиран автомобил. На клиента му връщат или приспадат част от платената сума.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    peposhi ( преди 1 година )
    А с 50кВт батерия - 300км ще се правят без проблеми. Даже и ако натовариш тъщата, кучето и на комшийката зетя заедно с твоята банда...
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    До Бул_гар ( преди 1 година )
    Карам Нисан Лийф вече 2.5 години. Среден разход 15-16.5кВт/100км (модел на 6 години с голям коефициент на въздушно съпротивление). Имам колеги с новия Хюндай Айоник със среден разход под 12кВт на 100км. Една 90кВт Тесла при градско шофиране спокойно ще навърти 400км. Много ясно, че ако я настъпиш на магистралата, ще минеш много по-малко километри...
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    д-р Исня ( преди 1 година )
    Всяко начало е тегаво, ама до 10 години ще се развият технологиите. Писаха за батерии с капацитет за 30 години с 1 зареждане, ама няма да се появят на пазара поради разбираеми причини.
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    До анонимен ( преди 1 година )
    То много пирони станаха, егати якия балон. Май пироните са само в главата ти
  • #2
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Още един прион в балона тесла.
  • #1
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Bul_gar ( преди 1 година )
    Тук според някои Тесла с 90квтч батерия минава макс 200км. Значи това с 50квтч ще измине 100км. Според мен това китайче ще измине 200км със скорост 100км/ч без климатик или отопление при нормални метеорологични условия