IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Infiniti пенсионира кросоувър

Моделът QX70 повече няма да се предлага

Infiniti пенсионира кросоувър

Компанията Infiniti ще прекрати производството на средноразмерния кросоувър QX70, който по-рано се наричаше FX. От следващата година автомобилът вече няма да се предлага, съобщава Automotive News, като се позовава на свои източници.

Infiniti пенсионира кросоувър

Японският бранд ще се концентрира върху производството и продажбите на следващото поколение на модела QX50, който през следващите години трябва да се превърне в най-успешния автомобил на Infiniti. Кросоувърът ще бъде представен по време на автосалона във Франкфурт през септември.

По предварителни данни, Infiniti QX50 ще получи нов 2,0-литров мотор с променлива степен на изгаряне, който на концептуалната версия на модела развиваше 268 к.с. и 390 Нм. Освен това гамата двигатели ще включва модернизирани V6 агрегати, които ще бъдат с около 25% по-икономични от досега.

Що се касае до модела QX70, той ще получи приемник, но той ще е с друго име. Кросоувърът ще бъде изграден на базата на сегашното поколение на Nissan Murano, като ще се появи на пазара през 2021 или 2022 г.

Снимка: Infiniti
 

Тагове: infiniti fx infiniti qx70
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    ВАГита, за кое немско трио говорите? За ония измамници с картелните споразумения как да оберата максимално пари от глуповатите си клиенти като им предложат възможно най-канцерогенен и нискотехнологичен продукт ли? Да, "хората" не са глупави, хората са МНОГО, ама много глупави. А пък вие, фенчетата на немските смешници сте недостижими!
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    Приятел, ти карал ли си това Инфинити ? Извинявай, ама вътре си все едно в Рено Лагуна.
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Японските премиуми са по-добри и като оборудване,което РАБОТИ, и като държане на пътя и лекота на управление, и са по-тихи и приятни за управление.
  • #8
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В премиум сегмента трябва да предлагаш технологична кола.Най-технологичните премиуми ги предлагат японците- хибриди Лексус подготвят седан на водород.Германците са технологично изостанали от японците при автомобилите с около 25 години. Ретроградни дизели и турбо моторчета в премиум класа,това се каязва анти-технологичност,а това е най-важен критерии в премиум класа. Японските премиуми са по-добри и като обориудване,което РАБОТИ, и като държане на пътя и лекота на управление. и са по-тихи и при
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да, Ауди не разбраха,че с двигатели и скорости Шкода и Фолксваген и да сложиш една кожа на седалките и няколко екстри не се прави премиум. Е да, най-евтин е в Европа. 3-те немски марли,които се водят премиум са ширпотреба.А както знаем ширпотребата е най-разпространена. Само като погледна цените на Lexus в Европа и разбирам,.че той е кола за баровци,най-скъпия премиум.
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Има марки (и хора), които не разбраха, че премиум не означава само да сложиш една кожа на седалките и 3-4 екстри отгоре. Автомобилът да е супер комфортен и същевременно да стабилен и приятен за каране? При японците няма да го намерите това. Всички функции да работят елегантно и според очакванията? Не и при японците. Качество? Да, може да е малко по-добро, но това не е фактор за типичния купувач в този сегмент.
  • #5
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Plexus+infinity+akura mi общо като бройка сигурно нямат колкото Даймлер продават от най-скъпата си лимузина.Хората с пари знаят къде да ги дават,затова немското трио е недостижимо за японските псевдо премиуми и буди само завист у хората каращи японски легени по на 20 години.Само пълен лаик и краен комплексар ще отрече доминацията в премиум класа на немското автомобилостроене.
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Таман за пенсионери ( преди 1 година )
    и те взеха та го пенсионираха!
  • #3
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Do Lulinskia Bek ( преди 1 година )
    тия всичките като си съберат продажбите ще имат колкото S classe по света.Maleee Maleee. Mnogo si PROZZZZZZZ
  • #2
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нека погледнем статистикатa за продажбите: Май 17/Европа - 46 Май 17/САЩ - 683 Май 17/Китай - Я! В Китай дори не се продава! Сравнение с европейски модел от същия клас - Audi Q5: Май 17/Европа - 4702 Май 17/САЩ - 4909 Май 17/Китай - 9970 Толкова за японския "премиум". Хората не са глупави!