Компактният автомобил ще бъде предназначен главно за употреба в града. В технически план това ще бъде автомобил с понижено тегло, повишена ефективност и ниски вредни емисии. Двигателите ще бъдат най-съвременното предлагано от групата Ford както при дизеловите, така и при бензиновите агрегати.
Да припомним, че в началото на годината Mazda също показа концепция на кросоувър, но от малко по-големия сегмент С - Mazda Hakaze (на снимката долу), с която Automedia.bg ви запозна.
По размери Hakaze е малко по-голям от хечбека Mazda3 – по-дълъг е с 15 мм, по-широк е със 135 мм и по-висок с 95 мм. Предназначението на Hakaze обаче е по-широко, затова е оборудван с мощен двигател с обем 2.3 литра познат от Mazda6 MPS.
Бъдещият малък кросоувър определено ще бъде с по-икономични четирицилиндрови двигатели и много по-нисък разход на гориво. Все още няма решение за серийно производство нито на Hakaze, нито на малкия кросоувър, за който говори Джеймс Муир.