Скоростната кутия е изцяло новата SST dual-clutch, която все още не сме виждали на друг модел. Концепцията RA е оборудвана с всички високотехнологични системи на Mitsubishi, като Active Yaw Control и Sport ABS.
Все пак най-интересната част от концепцията си остава новият дизелов двигател. Високоефективен, с ниски вредни емисии четирицилиндровият турбоагрегат MIVEC има технология на променливо отвaряне на клапаните. Максималната му мощност е 201 к.с.(150kW), а максималният въртящ момент 420Nm.
Системата с каталитичен конвертор използва тристепенен подход за очистване на вредните емисии - Diesel Oxidation Catalyst (DOC), NOx trap catalyst (NTC) и филтър за твърдите частици. Каросерията е изработена изцяло от алуминий и пластични материали.
Макар засега да не е ясно дали тази концепция някога ще стигне до серийно производство поради нейната висока цена, тя ще бъде изложена през януари на изложението в Детройт.