Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Вече се приемат поръчки за щурия офроудър от Дубай

SandRacer поскъпна в пъти за по-малко от две години

Вече се приемат поръчки за щурия офроудър от Дубай

Помните ли двуместното офроуд бъги с модернистичен дизайн, дело на компанията от Дубай Zarooq Motors? След като повече от една година не се чу нищо за този проект, сега компанията обяви, че приема поръчки за серийната версия на Zarooq SandRacer.

Вече се приемат поръчки за щурия офроудър от Дубай

Първите скици на машината се появиха през октомври 2015 година, а месец по-късно – в дните на Гран при на Абу Даби, компанията организира пресконференция за медиите, отразяващи Формула 1 и показа нови рисунки на SandRacer.

Идеята за създаването на този автомобил е повече от вълнуваща – това е двуместно бъги за пустинни надбягвания, по проект шасито от композитни материали трябваше да дойде от испанския тим Campos.

Ходът на очакването беше сметнат на 450 мм, клиентът си поръчва колата само с ролбар, а двигателят е разположен пред задния мост и задвижва само задните колела.

После започнаха промените, като те не засегнаха единствено дизайна на екстериора, дело на Антъни Джанарели – създателят на Jannarelly Design-1 и хиперавтомобилите W Motors Lykan и Fenyr. Първият прототип за тестове се появи през април миналата година, а сега клиентите получават да си поръчат доста по-различен автомобил.

Вече се приемат поръчки за щурия офроудър от Дубай

Вместо 3,5-литровият V6 мотор с мощност от 300 до 600 к.с., SandRacer вече се предлага с модифициран V8 LT с обем 6,2 литра, идващ от General Motors, като мощността му е 525 к.с, а максималният въртящ момент 660 Нм. 6-степенният автоматик е отпаднал и на мястото му се появява 5-степенна състезателна секвенциална трансмисия на Weddie Industries. А производството на купето и шасито ще е в Белгия.

Дизайнът на интериора пък е поверено на почитателите на кича от германското тунинг ателие Mansory.

Всички тези промени са довели до сериозно нарастване на теглото на SandRacer – от 950 на 1300 кг. Резервоарът за гориво вече е с обем 130 литра, спирачките са станали по-сериозни, а максималната скорост е 220 км/ч.

Вече се приемат поръчки за щурия офроудър от Дубай

Най-големите промени обаче са при цената на SandRacer. В първия си вариант SandRacer 500 GT трябваше да струва от 80 000 до 160 000 долара в зависимост от оборудването, а сега цената стартира от 450 000 долара при покупка в ОАЕ.

Производството на специалния офроудър ще се извършва в две бази: в ОАЕ и Монако, първата производствена серия е от 35 машини, а според компанията всички те са продадени „на зелено”.

Тагове: zarooq sandracer
0 от 500