Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Citroen C4 Cactus остава без предпазните си елементи

Технологията Airbumps ще се предлага само за моделите от семейството Aircross

Citroen C4 Cactus остава без предпазните си елементи

Компанията Citroen съвсем скоро ще представи обновения кросоувър C4 Cactus, който след фейслифта ще остане без фирмените защитни елементи по каросерията, известни като Airdumps. Това съобщава изданието Auto Express, като се позовава на свои източници.

Citroen C4 Cactus остава без предпазните си елементи

Моделът Citroen C4 Cactus беше показан през 2014 г., като именно при него дебютираха въздушните капсули Airbumps. Тяхната цел е да предпазват каросерията при по-леки удари. Обновената версия на модела обаче ще остане без тях, тъй като компанията иска да ги превърне във визитна картичка на автомобилите от семейството Aircross - C3 Aircross и C5 Aircross.

"Вече сме напълно готови с обновения C4 Cactus, при който има незначителна еволюция. Искам да отбележа, че компанията Citroen никога не прави нещо обикновено, така че очаквайте изненади", коментира шефът на марката Линда Джонсън.

Самият Citroen C4 Cactus се оказа един сравнително успешен модел, след като за 2 години французите успяха да продадат 180 000 бройки от него. Автомобилът се предлага с 1,2-литровия мотор с 3 цилиндъра на PSA Peugeot Citroen, който само преди дни спечели наградата "Двигател на годината" в своята категория.

Снимка: Auto Express

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    dcvs ( преди 1 година )
    това му отнема чара донякъде.. голяма иновация е да махаш от нещо успешно части, няма що. Френска работа.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 1 година )
    ss не знам как можеш да наречеш кактуса широк...приятна кола е, с красив дизайн, но широк друг път...
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 1 година )
    И така без корите е добре , но неясно защо в Кактус не слагат моторите от нормалния С4 , а някакви омаломощени версии. Дано сега сложат поне този 130кс бензин с автомата на Айсин .
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Препоръчвам да се осведомите за различното предаване и напречен или надлъжен двигател, които са основни конструктивни предпоставки за вграждане на Aisin или ZF кутиите. Не е просто, че ZF са по гъзарските... други работи имало :)
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    вин ( преди 1 година )
    Истинските автоматици са им от Айсин-Япония, а "плачевните" са роботизираните им механични скоростни кутии.Айсин с леки изменение в настройките се слагат и в Опел. Волво, Алфа, Мини и др.
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А само преди няколко години ситроен бе еталон за комфортен автомобил с прекрасен дизайн , а сега са просто ... нямам думи.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ss ( преди 1 година )
    доста ергономична количка, широка и просторна, автоматите им обаче са плачевни, не знам кой ги произвежда
  • #1
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    т.е. кактус без бодли...