fallback

Най-добрите двигатели в света за 2017 г.

Победител отново е 3,9-литровия битурбо V8 мотор на Ferrari

Организаторите на ежегодния конкурс „Световен двигател на годината” обявиха резултатите от гласуването за 2017. Жури от 58 журналисти от цял свят определиха победителите в 12 категории. Голяма част от тях и преди са печелили наградата.За №1 в света в общото класиране бе обявен битурбомоторът Ferrrai F154 V8 с обем 3,9 литра. Агрегатът с мощност 670 к.с. печели наградата за втора поредна година. Този път организаторите са добавили и още две категории – „най-добър нов двигател на годината” и „най-добър електрически двигател на годината”.Любопитното е, че сред победителите няма нито един дизелов агрегат. Единствено 2,0-литровият дизел Mercedes OM 654 успя да влезе в тройката в категорията на „новите мотори”.Победители в конкурса за 2017 г.„Двигател на годината”: Ferrari V8 3.9 Biturbo*(второто място е за 3,0-литров боксер на Porsche, а третото за 1,5-литровия мотор на BMW).„Най-добър нов двигател”: Honda V6 3.5 Biturbo Hybrid(в Топ 3 влизат от 2,0-литровият дизел на Mercedes-Benz и 2,9-литровия V6 на Alfa Romeo Giulia)Най-добър спортен двигател: Ferrari V8 3.9 Biturbo*(втори е 4,0-литровият боксер на Porsche, а трети – 4,0-литровият V8 битурбо на Mercedes-AMG)„Най-добър електрически двигател”: Tesla Model S/Model X(следват BMW i3 и моторът на General Motors, поставян на Chevrolet Bolt)„Най-добър екологичен двигател”: Tesla Model S/Model X*(второ място за 1,5-литровия бензинов мотор от хибрида BMW i8 и трето за електромотора на Chevrolet Bolt)„Най-добър двигател с обем до 1,0 литър: Ford EcoBoost 1.0 Turbo*(В топ 3 влизат още 1,0-литров бензинов мотор на Volkswagen и 2-цилиндровият мотор на BMW i3)„Най-добър двигател с обем 1,0-1,4 л: Peugeot-Citroen 1.2 Turbo*(следват 1,2-литров мотор с 3 цилиндъра на BMW, поставян на MINI, и 1,4-литровия TFSI на Volkswagen)Най-добър двигател с обем 1,4-1,8 л: BMW 1.5 Turbo Hybrid*(второто място е за 1,5-литровия турбомотор на BMW, поставян на 1-Series, и 1,8-литровият TFSI на Audi)„Най-добър двигател с обем 1,8-2,0 л: Porsche 2.0 Turbo(втори е 2,0-литров тубомотор на Mercedes-AMG, а трети – 2,0-литровият TFSI на Audi)„Най-добър двигател с обем 2,0-2,5 л: Audi 2.5 TFSI*(следват 2,5-литров мотор Porsche и 2,3-литровият EcoBoost на Ford, поставян на Focus RS и на Mustang).„Най-добър двигател с обем 2,5-3,0 литра: Porsche 3.0 Biturbo*(в тройката влизат 6-цилиндровият турбомотор на BMW (M3, M4) и 2,9-литровият битурбо V6 на Fiat Chrysler (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio).„Най-добър двигател с обем 3,0-4,0литра: Ferrari V8 3.9 Biturbo*(втори е 4,0-литровият битурбо V8 на  Mercedes-AMG, а трети - 4,0-литровият мотор на Porschе)„Най-добър двигател с обем над 4,0 л: Ferrari V12 6.3*(в топ 3 влизат 5,2-литровият V10 на Audi и 6,5-литровият V12 на Lamborghini).Заб: Със звездичка са отбелязани победителите в конкурса от 2016 г.

Тагове:
fallback
  • #7
    zoom-zoom ( преди 6 години )
    Най-добър нов двигател: Honda V6 3.5 Biturbo HybridНе 4е нещо...оризът е полезен, про4иства!4естито на ферари и в 4овката на евро-даунсайзинга!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-добрият двигател е Tatra Euro 5 - единствения в света покриващ такъв висок стандарт с въздушно охлаждане.
  • #5
    Fermera ( преди 6 години )
    Купувайте тези двигатели а не дизели.То само с харесване не срава.Аз догодина ще сменям колата и съм си харесал новия бензинов мотор INFINITI VC-Turbo.Aма европейците не познавали технологията на променливата компресия-сигурно защото ме ядат ориз и дишат чист въздух.
  • #4
    КонДoШо ( преди 6 години )
    Само гробна тишина и ориз.
  • #3
    Mupo ( преди 6 години )
    Най - добър е много относително и почти никога не значи най - здрав, което е най - важното за обикновения потребител. Точно на това залагат японците и печелят добре.
  • #2
    Няма ( преди 6 години )
    Миии за ужас на Дошето, няма.Няма жълто..ама те нали са бутикови марки..рядко ги карат..хахаха...Тишинааа....
  • #1
    няма жълто ( преди 6 години )
    колко "жълти" мотора видяхте ?
fallback
Последни