fallback

Най-добрите двигатели в света за 2017 г.

Победител отново е 3,9-литровия битурбо V8 мотор на Ferrari

Организаторите на ежегодния конкурс „Световен двигател на годината” обявиха резултатите от гласуването за 2017. Жури от 58 журналисти от цял свят определиха победителите в 12 категории. Голяма част от тях и преди са печелили наградата.За №1 в света в общото класиране бе обявен битурбомоторът Ferrrai F154 V8 с обем 3,9 литра. Агрегатът с мощност 670 к.с. печели наградата за втора поредна година. Този път организаторите са добавили и още две категории – „най-добър нов двигател на годината” и „най-добър електрически двигател на годината”.Любопитното е, че сред победителите няма нито един дизелов агрегат. Единствено 2,0-литровият дизел Mercedes OM 654 успя да влезе в тройката в категорията на „новите мотори”.Победители в конкурса за 2017 г.„Двигател на годината”: Ferrari V8 3.9 Biturbo*(второто място е за 3,0-литров боксер на Porsche, а третото за 1,5-литровия мотор на BMW).„Най-добър нов двигател”: Honda V6 3.5 Biturbo Hybrid(в Топ 3 влизат от 2,0-литровият дизел на Mercedes-Benz и 2,9-литровия V6 на Alfa Romeo Giulia)Най-добър спортен двигател: Ferrari V8 3.9 Biturbo*(втори е 4,0-литровият боксер на Porsche, а трети – 4,0-литровият V8 битурбо на Mercedes-AMG)„Най-добър електрически двигател”: Tesla Model S/Model X(следват BMW i3 и моторът на General Motors, поставян на Chevrolet Bolt)„Най-добър екологичен двигател”: Tesla Model S/Model X*(второ място за 1,5-литровия бензинов мотор от хибрида BMW i8 и трето за електромотора на Chevrolet Bolt)„Най-добър двигател с обем до 1,0 литър: Ford EcoBoost 1.0 Turbo*(В топ 3 влизат още 1,0-литров бензинов мотор на Volkswagen и 2-цилиндровият мотор на BMW i3)„Най-добър двигател с обем 1,0-1,4 л: Peugeot-Citroen 1.2 Turbo*(следват 1,2-литров мотор с 3 цилиндъра на BMW, поставян на MINI, и 1,4-литровия TFSI на Volkswagen)Най-добър двигател с обем 1,4-1,8 л: BMW 1.5 Turbo Hybrid*(второто място е за 1,5-литровия турбомотор на BMW, поставян на 1-Series, и 1,8-литровият TFSI на Audi)„Най-добър двигател с обем 1,8-2,0 л: Porsche 2.0 Turbo(втори е 2,0-литров тубомотор на Mercedes-AMG, а трети – 2,0-литровият TFSI на Audi)„Най-добър двигател с обем 2,0-2,5 л: Audi 2.5 TFSI*(следват 2,5-литров мотор Porsche и 2,3-литровият EcoBoost на Ford, поставян на Focus RS и на Mustang).„Най-добър двигател с обем 2,5-3,0 литра: Porsche 3.0 Biturbo*(в тройката влизат 6-цилиндровият турбомотор на BMW (M3, M4) и 2,9-литровият битурбо V6 на Fiat Chrysler (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio).„Най-добър двигател с обем 3,0-4,0литра: Ferrari V8 3.9 Biturbo*(втори е 4,0-литровият битурбо V8 на  Mercedes-AMG, а трети - 4,0-литровият мотор на Porschе)„Най-добър двигател с обем над 4,0 л: Ferrari V12 6.3*(в топ 3 влизат 5,2-литровият V10 на Audi и 6,5-литровият V12 на Lamborghini).Заб: Със звездичка са отбелязани победителите в конкурса от 2016 г.

Тагове:
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хареса ми тая дума - ДУШЕГУБ.Мисля, че имаше цяла тема във VW форума от разплакани собственици.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тея двегатели на Ферари, кога ще ги пуснат в продавалника? Да си нарравя Траци - хот хеч ;)
  • #15
    Д ( преди 6 години )
    А в Перник също избраха двигател на годината 2017 - 1.9 TDI от 1997 година - помпа-дюза.
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    А помните ли на ВАГените, когато избраха най-добър двигател после за него стана ясно, че ангренажната верига се разтяга, прескача и прави мотора на салата? А помните ли за най-добрия двигател когато избраха мотора на БМВ и после се оказа, че зъбните колелета на разпределителните валове се охлабват и и мотора също става на тоталка. А помните ли 2,5 литровия ВАГенски мотор,който също бяха го избрали за мотор на годината,а после го нарекоха душегуб.Така,че знаем ги тези конКУРси. ;)
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Във ф1 се вижда кой колко може, там хонда задава новия стандарт при двигателите както казва Дошо.
  • #12
    Обективен ( преди 6 години )
    Субективна класация. Всички знаем, че Ферари, Порше и BMW многат да направят двигатели, които да ти спират дъха. Но колко от Вас, господа можете да си позволите това удоволствие? Дай боже всеки му, но надали. Японците правят основно автомобили предназначени за средната класа. А там важна е надеждността. Всички знаме как изглежда тази класация. Не виждам за какво изобщо се спори.
  • #11
    TT ( преди 6 години )
    1 Японски двигател на фона на 35 европейски си е направо смешно.Интересно е,че в уж силните им категории за екологични двигатели и за ел.двигатели присъствието е изцяло БМВ и Тесла(плюс ГМ).Това което оризарите могат да направят,немците могат да го направят в пъти по-добре,статистиката е показателна.Смешно е на фона на евродоминацията,да изтъкваш едничката победа на хонда,и да се биеш в гърдите.
  • #10
    Дошо ( преди 6 години )
    Най-добър нов двигател: HONDA V6 3.5 Biturbo Hybrid"Ей, ама системното използване на СОЦваген и рено верно води до тежки ментални увреждания!
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    3.5 V6, двигател на косачка ли е според теб? Сподели каква кола шофираш и с кой двигател.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    повечето "най добри двигатели" са се доказали през годинитена косачката ще даде фира - гарантирано, и повее няма да чуем за него !
fallback
Последни