IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Китайски производител обяви световни амбиции с флагманите си

Концернът GAC Motor започна износ на два луксозни модела

Китайски производител обяви световни амбиции с флагманите си

Китайският производител GAC Motor обяви, че е направил първата крачка към утвърждаването си като „международен автомобилен производител от най-високо ниво”. Концернът стартира продажбите на двата си флагмана - GA8 и GS8, в страните от Близкия Изток, като това ще бъде последвано от стъпване на основните световни пазари.

Китайски производител обяви световни амбиции с флагманите си

Двата автомобила – седан и всъдеход, са построени на платформата Cross Platform Modular Architecture (CPMA), който всъщост представлява модернизирана версия на старо шаси на италианската компания Alfa Romeo. То бе закупено от китайците от компанията-майка – Fiat.

Седанът GAC GA8 е дълъг 5003 мм, широк - 1910 мм, висок – 1508 мм и има междуосие от 2907 мм. На свой ред всъдеходът на китайската марка GS8 е с размери 4810 мм дължина, 1910 мм широчина и 1770 мм височина. Междуосието е 2800 мм.

За всъдеходния модел е предвиден 2,0-литров бендинов двигател с мощност 198 к.с., който се комбинира с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Седанът е достъпен със същия силов агрегат, като него се предлага и 1,8-литров турбомотор с мощност 188 к.с.

Засега от китайската компания не разкриват цените на автомобилите за Близкия Изток. В родината си и двата модела се продават под марката Trumpchi.

Снимка: GAC Motor

Тагове: gac motor ga8 gs8
0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "Абе немците уж най-добри са немците, пък всички купуват двигатели и платформи от ФИАТ ? Егати какъв е тоя парадокс? " Евтини *** е този парадокс. Дори и стари такива...
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 2 години )
    Добро копие на Лексъс, БМВ, Мерцедес и... абе виждам в него толкова много от други автомобили... Да, знам, че в днешно време трудно се прави различен дизайн, но все пак? Иначе ако цената е добра, ще има и желаещи. Но определено автомобил голяма клас под 200 коня си е зле, няма какво да се лъжем.
  • #5
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Абе немците уж най-добри са немците, пък всички купуват двигатели и платформи от ФИАТ ? Егати какъв е тоя парадокс?
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Запозната ( преди 2 години )
    Хубава емблема са си избрали, прилича на стилизиран мъжки полов орган...
  • #3
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Изглежда като менте на ментето Лексус. Германците всяка година си чупят собствените рекорди по продажби, тия са мъртво родени.
  • #2
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ако цените са подходящи може и да реват.
  • #1
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Върха са! Кола с размерите на 7-ма серия със 188 кс. Германците нямат шанс. Предполагам, че плачат в момента.