Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes-AMG прави най-мощния 4-цилиндров мотор

Турбодвигателят с 470 к.с. ще се появи при кросоувъра GLA догодина

Mercedes-AMG прави най-мощния 4-цилиндров мотор

Компанията Mercedes-AMG подготвя „напомпана” версия на кросоувъра си GLA, която ще бъде оборудвана с бензинов турбомотор с 4 цилиндъра. Агретатът с обем 2,0 литра ще развива мощност от рекордните 470 к.с., съобщи представител на марката, цитиран от Autonews.

Mercedes-AMG прави 4-цилиндров мотор с 470 к.с.

В спортното подразделение на германския производител искат да разширят гамата на модела GLA, като ще предоставят на клиентите си и „среден” вариант. За него също е предвиден 2,0-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра, развиващ около 330-340 к.с. По-късно двигателите ще се появят и при останалите модели от семейството – A-Class и CLA.

В момента топ-версията на кросоувъра – GLA 45 AMG, разчита на турбомотор с 381 к.с. и 475 Нм. Той е съчетан със 7-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 отнема 4,4 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Mercedes-AMG прави 4-цилиндров мотор с 470 к.с.

Появата на версията на GLA с 470 к.с. е предвидена за догодина.

Снимка: Mercedes-AMG

Тагове: a-class gla mercedes-amg
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, на стенд ли ги въртят. Отдавна са се разпаднали заради ръждата... Понеже немски никак няма ...
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Затова има толкова японски дръгели по над милион километра с неотваряни двигатели. Вземи прочети малко преди да пишеш глупости.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Дивия живот ( преди 1 година )
    Защо ли ? Еми ако в последните години живеете далече от цивилизования свят и се чудите защо толкова малък двигател правят от Мерцедес, то отговаря е прост ЕКОЛОГИЯ ,намаляне на врвдните емисии, много от марките махат големите двигатели 12,10 дори и 8 цилиндъра,намаля се кубатурата на двигателя.
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това че ме обиждаш, прави ли те по умен? Първо имам немска кола на близо 200к км без смяна на никакъв агрегат или отваряне на мотор. Второ разхода на масло ми е 200-400 гр на 13-15к км от смяна до смяна, в зависимост от начина на каране. Да, мотора не ми е толкова изпилен. Ако караш с 170-200 км/ч в продължително време, разхода на масло ще се увеличи, но това важи за абсолютно всички. Опаа, те повечето всъщност не могат, особено евтините японски дръгели АБ си го чети ти, аз не го отварям
  • #6
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Немско Оли......е от къде разбра за ресурса при условие че немските талиги без да са турбинирани и изпилени до краен предел не издържат тези заветни километри. Ако не ми вярваш питай АБ и теста им 100к км. Там ги има таралясниците немски с подменен двг и трансмисия до 100к. Все са немски да знаеш.А това че мериш течностите в грамове говори доста красноречиво що за мал0yMeн 0лиг0френ си. 300-400 мл са на 1000 км в най-добрия случай ве оли.г0френ.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Брандо ( преди 1 година )
    Е 350 е за хибрида, а после и за шестцилиндровия дизел
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "На кого е нужно 2 л. 4 цил. мотор да вади 470 к.с.? За тази работа си има 6 и 8 цилиндрови мотори." Защото този 4 цил 470кс в града ще ми гори наполовина на 8мака. А ще върви дори повече от него. И не се притеснявай, ресурса му е много повече от 100к км, стига да не си иди*т. Разхода на масло около 300-400 гр на 15к, това много ли е според теб?
  • #3
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедес яко са го ударили на даунсайзинг при последните си модели. 4-цилиндрови АМГ-та, да не говорим как означенията на моделите нямат нищо общо с големината на двигателя – новото E350 W213 например е 4-цилиндрово, 2000 кубика.
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    аз лично бих предпочел фокус РС 350 кс пред този напомпан А клас, особено и при разликата в цената
  • #1
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На кого е нужно 2 л. 4 цил. мотор да вади 470 к.с.? За тази работа си има 6 и 8 цилиндрови мотори. Вярно, че с 4 цил. ще си по-лек и колата ще е по-евтина, но всичко това е за сметка на трайността на двигателя, който е твърде вероятно да не изкара повече от 1ооК км. Даже тези км. са му доста. Разхода на масло даже няма да го споменавам...