Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW оставя Европа без най-малкия си седан

Баварците не искат да повтарят грешката на Audi с А3

BMW оставя Европа без най-малкия си седан

Германският производител BMW се отказа от идеята да продава най-малкия седан в гамата си – 1-Series, на пазарите в Европа. Това съобщава изданието Autocar, като се позовава на свои източници.

BMW оставя Европа без най-малкия си седан

Версията седан на „единицата” дебютира през ноември миналата година на атосалона в Гуанчжоу (Китай). Автомобилът се произвежда в местното съвместно предприятие, на което собственици са баварците и компанията Brilliance. Автомобилът е изграден на платформата с предно предаване UKL1, която е в основата на новото поколение на Mini и на семейство BMW 2-Series.

Както отбелязва Autocar, в BMW са взели решение да оставят седана само за пазара в Китай. Вътрешно изследване на компанията е показало, че четиривратият модел с предно предаване няма да се радва на интерес от страна на клиентите в Европа.

„Не искаме да попаднем в ситуацията на Audi, когато един компактен модел директно се конкурира с автомобил с по-големи размери. Безусловно, седанът A3 е успешен модел, но той отнема купувачи от седана A4”, обясни източникът на изданието.

В Китай седанът 1-Series се продава в три модификации - 118i, 120i и 125i. Първата разчита на 3-цилиндров мотор със 136 к.с., а при втората и третата двигателят е с 4 цилиндъра,като развива 192 и 231 к.с. Трансмисията е 6-степенна механична или 8-степенен автомат.

Снимка: BMW


 

Тагове: bmw 1-series
0 от 500
  • #5
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Off-topic: Мале сега видях колко струва VW e-up, понеже си викам, абе защо да не карам малка електричка за града. Лошо ми стана от цената, 52 хил. лв. за VW Up само, защото е електрически!?
  • #4
    9 rate up comment 15 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    Всички лъскави немски коли за за лузъри. Не само "евтините" модели на въпросните марки. Само лузъри си харчат всичките пари за тенекия, за да се фукат пред другите.
  • #3
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До коментар 1. Пич като си гола вода при колите къде си тръгнал и ти мнение да даваш? Къде си видял състезателни БМВ 5-ци или А6? Най-добрата кола на БМВ е БМВ М3! М5 е просто голям куфар за удобно и дълго пътуване а М3 е за пистите, за хора с бензин в кръвта. в ДТМ шампионата състезателните коли на трите марки са 3-та, серия на БМВ, С-клас на Мерци и А5 на Ауди. Всичко от този клас на горе колкото и коне да му сложиш не става за писта. Който разбира знае, ти като си бос трябва да си траеш.
  • #2
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Enzo ( преди 1 година )
    Голем си разбирач, няма що!? Я виж например как 3-та серия, 4-та серия, С клас и А4... ич не са убави!!! Друго си е да се юрнеш с една 5-та серия десет годишна. Тогав не си лузър, а истински гъзар. Що не идеш да се застреляш зад бараката в двора?!
  • #1
    17 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    т.е. що да продаваме нещо малко и по-евтино, като можем да пробутаме на клиентите нещо малко по-голямо, но много по-скъпо. Друг е въпросът, че истинските баварци започват от 5 нагоре. Тези "премиум" табуретки са за лузерите, които искат да имат емблема лишена от съдържание. Същото е и при Ауди и МБ. При тях истинските премиуми започват от А6 и Е клас. Всичко надолу е ширпотреба и сбирщайн с двигатели от бюджетни брички.