Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Audi направи трети модел на метан

Модификацията A5 Sportback G-Tron получи мотор със 170 к.с.

Audi направи трети модел на метан

През лятото компанията Audi започва продажбите на нова модификация на хечбека си A5 Sportback. Тя е оборудвана с двигател, който освен на бензин, може да работи и на метан.

Audi направи трети модел на метан

Това е третият подобен модел на компанията от Инголшад след версиите на метан на A3 Sportback и A4 Avant. Ексклузивното Audi A5 Sportback бе показано за първи път по време на ежегодния фестивал на феновете на Volkswagen във Вьортерзее (Ав).

Audi направи трети модел на метан

Метановото Audi A5 Sportback G-Tron е оборудвано с 2,0-литров двигател, развиващ 170 к.с. и 270 Нм. Моторът работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия S-tronic, но ще има и версия с механична трансмисия.

Audi направи трети модел на метан

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8,5 секунди, а максималната скорост на хечбека е 226 км/ч. Само на метан автомобилът изминава около 500 км, а когато газът остане под 0,6 кг. електрониката автоматично прехвърля мотора на бензин. Така може да се изминат още 450 кг. Това означава, че с едно зареждане с метан и бензин Audi A5 Sportback G-Tron има пробег от около 950 км.

Снимки: Audi

 

Тагове: audi a5 sportback g-tron
0 от 500
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пешоо, какво сравняваш фабрична с набитите от майстора бутилки. Фабричния модел е изчислен за това тегло, охладителната система и изпускателна също. Да не отварям дума за нещата по мотора. Центърът на тежестта също е напълно различен. "С моята вървеше повече и харчеше по-малко" Това е въпрос на центровка
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ха-ха-ха от аЛуди открили топлата вода или да кажем буквално открили метана.Трети модел имали.Смешници.Дизелите ли изоставиха,какво ли че почнаха да зарибяват с метан.То всяка кола може да върви с метан,та какво точно са направили не знам.Дори нафтовите им печки могат да се ашладисат на метан и да пушат и тровят по малко.
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Пешо-газаджията ( преди 1 година )
    В моя гараж вече 20 г. слагаме АГУ на метан и пропан-бутан. Различното при метана най-общо е, че трябра да се подсили окачването заради теглото на бутилките. При добре настроена уредба няма никакви проблеми с нищо. Дали е фабрична или аз съм е слагал няма разлика освен в цената. Фабричната ти е продават 2 пъти по-скъпо, а самите им уредби не са от много качествените. Правили сме тест с Кади с фабричен метан и метанова уредба от мен. С моята вървеше повече и харчеше по-малко.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Illend ( преди 1 година )
    Има А3 на метан, но не знам кой е третият модел. Иначе мога да кажа, че е нещо страхотно. Аз карам Е класа от 2011 г. с фабричен метан. Невероятно икономичен автомобил. С моето каране, което никак не е икономично харчи 7 кг. на 100 км. Определено, когато се реша да сменя сегашната кола пак ще си взема някоя с фабричен метан.
  • #4
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Nev ( преди 1 година )
    Че кога пуснаха първите два на метан, че сега за 3-ти модел ни тръбят? Малко като Е-трон-а, дето само по автомобилни изложения и статии сме го виждали! Инъче, цвета на това Ауди с тези ефекти е страхотен!
  • #3
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    а дошо хейити по цял ден ! жалка работа
  • #2
    15 rate up comment 16 rate down comment
    Облечен фаджия ( преди 1 година )
    Предполагам, че го продават с два комплекта резервни клапани и сегменти. :))
  • #1
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Добро е за такси!