Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Нови пробеми за Kia и Hyundai в Щатите

Корейските производители не са отстранили дефектите на бензиновите си двигатели

Нови пробеми за Kia и Hyundai в Щатите

Преди няколко години Националното управление на безопасността на движението в САЩ (NHTSA) задължи Hyundai Motor Company да открие и отстрани дефектите в 4-цилиндровите бензинови двигатели Theta II, които при определени условия могат да излязат от строя.

Нови пробеми за Kia и Hyundai в Щатите

Агенция Reuters съобщава, че срещу Hyundai и Kia е стартирало ново разследване. В NHTSA подозират, че Hyundai Motor Company не е изпълнил нареждането и съответно не всички дефектни автомобили са повикани в сервиза и ремонтирани.

През 2015 г. Hyundai обяви сервизна акция на 470 000 седана Sonata, оборудвани с мотори Theta II с обем 2,0 и 2,4 литра. Оказа се, че при натоварване те отделят метални стружки, които нанасят сериозни поражения.

Нови пробеми за Kia и Hyundai в Щатите

Две години след това компанията разшири сервизната кампания, като изтегли от пазара в САЩ още 572 000 автомобила Sonata и Santa Fe Sport. На свой ред Kia отзова 618 160 коли от моделите Optima, Sorento и Sportage, при които проблемът е същият. Преди дни двата производителя обявиха и сервизна акция в Южна Корея, която ще засегне 240 000 автомобила.

Нови пробеми за Kia и Hyundai в Щатите

Един от служителите в Hyundai – Ким Хван Хо, който е сред разпитваните свидетели по време на разследването, разкрива, че проблемът не е в неправилното монтиране на двигателите, а в тяхната конструкция. Затова и дефектът много трудно може бъде отстранен. Въпреки това той е категоричен, че корейският производител активно съдейства на следователите.

Снимки: Hyundai, Kia

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Интересно защо само в щатския м завод има такъв проблем. Защо не в Корея или в Чехия, дори не в Индия, Турция, Русия,.... То май проблемите на Тойота пак от Щатите тръгнаха. Сигурно е случайност, въобразявам си.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако плюещия имаше елементарни автомобилни познания, щеше да знае, че точно интериора на хюндаите им е силната страна, не скърца и не пука. Ама той гледа голфчето на тати каква жалка развалина е и слага всички под общ знаменател.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Те са си големи,а къде сме ние...
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    много бързо се помислиха за големи, а всъщност си остават същата корейска фирмичка, която ползваше стари японски машини да произвежда още по остарели двигатели. тогава поне нямаха проблеми с двигателите, а само с това, което си правеха сами. в момента с всичко имат проблеми, а продажбите намаляват и бал@ците подлъгали се с голямата гаранция стават все по малко
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Балона х0йДай взе да се пука. Вдигнаха много цените, а качеството е все така зле. Да не говорим в купетата, че всичко е от твърда и грозна пластмаса, която след 10К започва да скърца, трака и дрънчи.
  • #4
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Fuck usa ( преди 1 година )
    Изводът е не се мешай с американци първо съсипаха Тойота с разни измислени дефекти после фолксваген с измислицата дизелгейт сега ще подпукат и Южна Корея тази ненавистта и некадърна задокеанска *** е готова и на канибализъм само и само тяхното да е
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Fertile rice paddies ( преди 1 година )
    Апък сравнение с "благородните оризища" са сигурно 500 нива отгоре.
  • #2
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мотор - Консуматив Честито на балъците Качество от Корея
  • #1
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    да дам много да надеждни много здрави.....