IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

Моделът отдава почит на първия Golf GTI

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

Мъникът Up може и да не ви изглежда като особено подходяща база за създаването на хотхеч, но и този модел вече има GTI версия. Във VW имат над 40 години в създаването на вълнуващи, динамични и бързи версии на популярните си хечбек модели, така че появата на Up GTI можеше да очаква.

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

По-спортният Up отново се задвижва от 1-литров бензинов TSI двигател, но мощността му е 115 конски сили, а максималният въртящ момент е увеличен на 230 Нм. Така тази версия на Up е с 5 конски сили по-мощна от първия Golf GTI, който днес има култов статут. Up превъзхожда първия Golf GTI и по отношение на въртящия момент, но му отстъпва, когато става въпрос за тегло.

Днес изискванията за безопасност са доста по-строги, което обуславя минималното тегло на Up GTI на 997 килограма, докато при Golf GTI 1 то е било едва 810 кг.

VW Up GTI ще е с 1-литров мотор

Естествено, Up GTI няма да промени из основи представите ви за динамика, то данните му никак не са лоши – ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,8 секунди и максимална скорост от 197 км/ч. За да сме реалисти, трябва да признаем, че на пазара има доста по-мощни SUV модели, които обаче са по-бавни от Up GTI.




От VW още преди представянето на модела обясниха, че при него ще е важно най-вече удоволствието от шофирането, а не толкова сухите резултати в динамичните тестове. Освен промените по мотора, инженерите са поработили и по окачването – то е по-ниско и по-твърдо, а спирачките също са получили внимание и подобрения. В интериора пък преобладават теми, сякаш заети от друга класика – Polo GTI, особено що се отнася до волана и скоростния лост. Засега Up GTI носи името „концептуален модел”, но производството му започва през 2018 година.

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За какво ли са му толкова много Nm? За удоволствие от шофирането, работа в ниски и средни обороти, без да се цеди за да дойде нещо. Особено пък като се качат повече хора. Усмивката е гарантирана. Астматика не може да качи наклона на Кулата в София адекватно. Съответно идва и по нисък разход, предвид по ниските обороти. Поредния абонат? Едва ли имаш някакъв досег с автомобили от групата. Относно
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А би ли обяснил за какво са ти толкова нютон метри на такъв мъник?Ремарке ли, каравана ли ще теглиш или ще ти тежат щайгите с буркани от село? Опссс, забравих, че то няма багажник и няма къде да ги сложиш.И между другото бих предпочел мотор "асматик" с който да нямам никакви проблеми, отколкото да съм с "бИгачка" на която агрегата и е консуматив.Нали се сещаш, че тази вАшка с изпилена моторетка ще бъде поредния абонат на сервизите, както всички останали талиги на групата.
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "задвижва от 1-литров бензинов TSI двигател, но мощността му е 115 конски сили, а максималният въртящ момент е увеличен на 230 Нм" Перфектно! Огромните 230 Нм за 1-литров мотор ще доставят истинско удоволствие. За разлика от астматиците с по 150 кс и чудовищните 115 Nm
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ама и цената е вкусна.хех
  • #2
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не било важно динамичните показатели, а удоволствието от шофиранетохахахахахатези от ваг съвсем изтрещяха.В тази табуретка за какво удоволствие изобщо говорим? Направо съм потресен. Тези не са в ред,ама никак, но май по зле са феновете им че им вярват.
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 6 години )
    Дошовец. ***. Факт.