IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Nissan Leaf ще е с пробег 400 км

Моделът ще се появи по-късно тази година

Новият Nissan Leaf ще е с пробег 400 км

Второто поколение на електрическия модел на Nissan – Leaf, ще излезе на пазара с доста по-сериозен пробег с едно зареждане, обявиха от компанията. Сега максимумът, който постига Leaf е 250 километра, като това е по тестовия цикъл NEDC, който показва сериозна разлика в сравнение с реалната експлоатация.

Новият Nissan Leaf ще е с пробег 400 км

В Щатите пробегът на Leaf е определен на малко над 170 километра и се смята, че той е много по-близък до реалния. Директорът в Nissan, отговарящ за развитието на електрическите автомобили – Казуо Яджима, прогнозира, че следващото поколение на Leaf ще има пробег от малко над 400 километра с едно зареждане.

Електромобилът ще предложи още промени на клиентите – повече пространство на борда, осигурено от по-големите му размери, тъй като Leaf ще е малко по-голям от Chevrolet Bolt. Казуо Яджима обяви пред Nikkei Automotive, че Nissan планира още един електромобил, който засега е в тайна и който ще има пробег от 550 километра.

Предполага се, че става въпрос за компактен модел, който ще бъде позициониран под новия Leaf и ще е с размерите на сегашното поколение на модела. Очаква се, че премиерата на новия Leaf да е по-късно тази година, а клиентите ще получат първите коли преди края на 2018.

Тагове: nissan leaf nissan
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до:до тоя долу ( преди 2 години )
    Да ме е яд за какво? За самозапалваща се кола за 100 000 долара, по цени в САЩ, където този клас са около 25 000, изминаваща 300 км? Я помисли пак.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Няма нужда. Пишеше го тук, 356 км. на извънградско в Калифорния. Туше!
  • #4
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Да, великата Tesla за 100 000 долара и 300 км. пробег. Трагедия!
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Със сегашните технологии батериите са неефективни. дДа не говорим, че ползват скъпо материали и това е превръща в се по-сериозен проблем. Съгласен съм с първото мнение, горивните клтки са алтернативата за момента.Вода има навсякъде, няма скъпи химически елементи. Добре, че и Тойота от тази година тръгнаха по този път. Хюндай вадят второ поколение Тусон с горивни клиетки и 800 км. пробег. Не било проблем да се разшири резервоара за 1200 км. пробег.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Всичко е ОК само дето с батерии никак не са добре нещата. В гАйропата ипод „мъдрото“ ръководство на рендетата и Гнус (гонс) ти продават електричката без батерията. За батерията плащаш на месец 100-120 евро наем. В това е цялата врътка и смешни продажби. Ако не променят политиката си, акоеще и супер електричка с пробег 1000 км. да направят е все тази. Никой няма да ги купува, както и сега. Най-простото нещо е да сметнеш тези 120 евро наем + тока за зареждане и да ти стане ясно,че файда йок!
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Много зле! Водородните автомобили са бъдещето.