IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nismo ще "пипне" и Nissan Navara

Компанията залага на пазарите в САЩ и Европа

Nismo ще

През миналата седмица на бял свят се появиха плановете за глобално развитие на спортното подразделение на Nissan – Nismo, които включват доработването на много повече модели на японската марка и увеличаване на „производството” на подмарката от 15 000 на 100 000 годишно.

Nismo ще

Предстоящият растеж на Nismo беше сравнен с развитието на BMW M, но всъщност в Renault-Nissan вече има успешна формула за такава еволюция и тя може да се намери в новата история на Renault Sport. В последните години налагането на версиите Nismo на някои от моделите на Nissan загуби скорост, тъй като изборът на коли, които да бъдат доработени не беше особено сполучлив.

Стартът на новата ера в развитието на Nismo се получи силен с версиите на GT-R и 370Z, но след дойде ред на Juke и Sentra за Щатите. Клиентите се надяваха на Nismo версия на Qashqai или поне на Pulsar, като втората дори беше обещана от японците, но това така и не стана.

Nismo ще

Сега се планира глобален растеж, като освен увеличаване на бройката автомобили, доработени от Nismo, подмарката ще има и собствени дилърства, 26 от които вече функционират в Япония, а отделно от това ще открие и школи за пилотиране в Щатите.

Предполага се, че първият модел с надпис Nismo от новия етап на разрастване на подбранда ще е Navara или някой от другите пикапи, които Nissan продава в Щатите. Но това все още не е потвърдено официално.

Главният изпълнителен директор на Nismo Такао Катагири обяви, че първоначално фокусът в разрастването на кампанията ще е върху пазарите в Америка и Европа, но след най-вероятно ще има и експанзия в Китай, където Nissan е много силен, както и в Югоизточна Азия и дори Латинска Америка.