IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Те заслужават втори шанс!

Седем спортни седана, които липсват на пазара

Те заслужават втори шанс!

Големият проблем на спортните версии на повечето стандартни модели е в тяхната цена. Те струват такива пари, които малцина могат да си позволят. Затова решихме да си припомним няколко автомобила, които вече трудно могат да бъдат намерени на пазара на коли втора ръка. Не са много скъпи или много сложни, по пък за достатъчно бързи.

Ford Mondeo ST220

Версията ST220 е опит от страна на Ford да оправи имиджа на второто поколение на Mondeo. И тъй като компанията има достатъчно опит с подобни коли, резултатът не е никак за пренебрегване.

Те заслужават втори щанс!

Седанът с предно предаване е оборудван с 3,0-литров V6, развиващ 226 к.с. и 280 Нм въртящ момент. Първоначално ST 220 е оборудван с 5-степенна механична скоростна кутия, но тя по-късно е сменена от 6-степенна. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,5 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч.

Mazda6 MPS


В момента в гамата на Mazda няма нито един „напомпан” модел. А само преди 10 години имаше два – заедно с превърналата се в легенда Mazda3 MPS се предлагаше и „шестица” в същата модификация, която също е една много впечатляваща машина.

Те заслужават втори щанс!

Под капака на Mazda6 MPS е поставен 4-цилиндров турбомотор с директно впръскване на горивото. Обемът му е 2,3 литра, а мощността – 260 к.с. Като прибавим системата за задвижване на четирите колела с електронно разпределение на въртящия момент между двете оси, нещата стават сериозни. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.

Opel Vectra GTS OPC


Небесно-сините машини от Opel Performance Center са мечта за мнозина. А Vectra OPC стои на върха на тази група автомобили. Колата не изглежда толкова впечатляващо на външен вид, но е точно такава, каквато трябва да бъде – не много скъпа, но отлична дори за всекидневно ползване.

Те заслужават втори щанс!

Задвижването на Opel Vectra OPC става с 2,8-литров V6 туин-турбо двигател с мощност 255 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,7 секунди, а максималната скорост е 260 км/ч.

Volvo 850 R

За разлика от посочените досега автомобили, Volvo 850 е легенда сред състезателните коли. Синьо-бялото комби участва в първенството на Великобритания за туристически автомобили (BTCC), при това със сериозен успех. „

Те заслужават втори щанс!

Пътническото” 850 също е доста впечатляващо. Volvo 850 R е оборудвано с 5-цилиндров турбомотор с обем 2,3 литра, който развива 250 к.с. и 350 Нм. Версията с механична скоростна кутия ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,7 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Audi RS4

Светът малко обедня, след като от Audi се отказаха от седана RS4. Така Mercedes-AMG C 63 и BMW M3 останаха без един достоен съперник. Вярно е, че комбито – Audi RS4 Avant, още се предлага и е доста добро, но и седанът нямаше да бъде излишен.

Те заслужават втори щанс!

Последната версия на четиривратото RS4 се предлагаше от 2006 до 2008 г., като разчиташе на 4,2-литров бензинов V8 с 420 к.с. и 430 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч при седана със задвижане на четирите колела отнема 4,8 секунди, а скоростта и тук е ограничена на 250 км/ч.

Mitsubishi Galant VR-4

Когато в Mitsubishi са направили Galant VR-4 за да може той да участва в ралита, всъщност се ражда Lancer Evo. В компанията обаче не се отказват от бързите „Галанти” и ги произвеждат до 2003 г.

Те заслужават втори щанс!

Последният от тях е с 2,5-литров турбомотор с 280 к.с. и 367 Нм. Традиционно бързите коли на Mitsubishi имат задвижване на четирите колеа и Galant VR-4 не прави изключение. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6 секунди, а максималната скорост е 240 км/ч.

MG ZT 260

Автомобилите на британската компания MG не са сред най-популярните, но това не значи, че и сред тях не е имало действително удивителни машини. Една от тях е именно седанът ZT 260.

Те заслужават втори щанс!

Под капака му с мъка е наместен 4,6-литров V8, производство на Ford. Моторът развива 260 к.с. и 410 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7 секунди. Да, това не е чак толкова бързо, но благодарение на намесата на специалистите от тима на Prodrive настройките на шасито правят колата много добра за управление.

Снимки: Производителите

0 от 500