IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Aston Martin показа дома на DBX в Уелс

Производството на електрическия SUV стартира през 2019 г.

Aston Martin показа дома на DBX в Уелс

Aston Martin най-после показа завода в Южен Уелс, където от 2019 г. ще произвежда кросоувъра DBX. Сделката с британското министерство на отбраната беше отбелязана с нова поява на концепта DBX, вече в едно от халетата на бъдещия завод, а от компанията уточниха, че моделът, дебютирал в Женева през 2015 г. е много близо до серийно производство.

Aston Martin показа дома на DBX в Уелс

DBX обаче ще е доста по-различен от ставащите все повече луксозни SUV модели. Идеята на създателите му е моделът да провокира клиентите на луксозния GT сегмент и в същото време да им предложи възможности на кросоувър, но с пътно поведение на GT автомобил. Естествено, дизайнът на DBX е така подбран, че няма как да се сбърка, че това е модел на Aston Martin, а линиите, подбрани от Марек Райхман и екипа му, вече получиха признанието на специалистите и медиите.

Aston Martin показа дома на DBX в Уелс

DBX ще е GT модел с 4 места, със „сериозно багажно пространство”, също като при Tesla Model S багажниците ще са два – един отпред и един отзад, а оформлението на интериора ще е едно ниво над това, което в момента се предлага при актуалните модели на марката. Електрическият SUV ще е със задвижване на четирите колела, като електромоторите ще са разположени в самите колела, а енергията ще идва от литиево-йонна батерия. Тя „ляга” на пода на колата и така се пести много място, като се снижава още центъра на тежестта на целия автомобил.

Aston Martin показа дома на DBX в Уелс

Все още няма информация за техническите данни на DBX, но от Aston Martin потвърдиха, че моделът ще получи система за възвръщане на кинетичната система, а управлението ще се извършва чрез drive-by-wire система.

Каквото и да ви обясняват от Aston Martin, то задължително трябва да се знае, че с DBX компанията се обръща към нови клиенти, които досега не са били особено изкушени от спортните модели на компанията. Същото важи и за нови възможности на вече добре познати пазари, особено когато става въпрос за Северна Америка.

Марек Райхман уверено обясни, че когато серийната версия получи пет врати, това няма да се отрази на пропорциите на колата, но колесната база ще бъде леко удължена. Все пак, той уточни, че ще има леко повдигане на задната част на купето – за главите на пътниците отзад и добавянето на задни врати, които обаче няма да нарушат профила на автомобила.

Снимки: Aston Martin

0 от 500