Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Следващият Mercedes C-Class идва с нова хибридна система

Бъдещият модел на германците ще получи и специални светлини

Следващият Mercedes C-Class идва с нова хибридна система

Новото поколение на Mercedes-Benz C-Class е отскоро на пазара и неговият фейслифт се очаква до края на годината. В компанията обаче вече усилено работят по следващата генерация на модела, която по данни на френското издание Automobile Magazine ще се появи през 2020 г.

Следващият Mercedes C-Class идва с нова хибридна система

В момента автомобилът се представя отлично на пазара, като само за 2016 г. от него са продадени над 425 000 бройки. Затова следващото поколение трябва да предложи на клиента нещо повече, за да подобри този резултат. Според информацията на французите, промените в дизайна няма да са революционни, като колата ще запази сегашните си пропорции.

Основната новост при C-Class ще бъде появята на хибридна версия, чийто агрегат ще предлага възможност за изминаване на 100 км само на ток. В компанията-производител смятат, че този вариант ще е по-удачен от чистия електромобил, тъй като повечето клиенти на модела изминават по-малки разстояния всекидневно. В същото време те ще разполагат с машина, позволяваща им по-голям пробег в случай на нужда.

При следващата C-Class ще дебютира и нова система на фаровете, при която светлинният лъч ще осветява отлично до 600 метра. В случая обаче няма да бъде използвана много скъпата лазерна технология, на която се залага при модели като BMW i8 и Audi R8.

Следващият Mercedes C-Class идва с нова хибридна система

Моделът ще получи и нов интериор, в който основна роля ще играят сензорните екрани. Те ще може да бъдат командвани с жестове. Бъдещият Mercedes-Benz C-Class ще получи и технология за автономно шофиране, която обаче ще действа само при определени условия на пътя, тоест няма да бъде напълно самостоятелна.

Снимки: Automobile Magazine
 

Тагове: mercedes-benz c-class
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Хех, само че с една леека поправка: Германците започнаха да правят хибриди, когато японците продадоха технологиите на китайците откъдето германците да ги купуват евтинко. Иначе хибридите (разбирай японските) винаги са били надеждни - справка Приус.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 2 години )
    Даже си мисля,че не са "разбирачи", а "разбирач", дето кара 20 годишна японска кола, но се е нафантазирал и сега се излива по форума.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Офф, като започнат нашите "разбирачи" да анализират бизнес решения взети с информация и визия за развитие на марката на ниво, което те дори и не си представят, камо ли да имат идея как се действа там. По същия начин, същите хора биха обяснили на Меси, че така не се играе футбол, на Федерер колко му е зле тениса или колко не могат да карат Фетел или Хамилтън. Ама като се огледат наоколо - опушена и *** стая, разхвърляни *** навсякъде и вмирисан индивид пред клавиатурата.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Брандо ( преди 2 години )
    Германците започнаха да правят хибриди, когато технологиите станаха надеждни и си струва да купиш такъв автомобил. Звучи тапанарско, че били изостанали !
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    хибрида им да не е от тези, които пущаха до сега с разход на гориво по-висок от нехибридните версии? то едва ли ще е друг де, като им знам възможностите. сега сложили по-голяма батерия за по-дълъг автономен пробег, но когата се изтощи и започва да си харчи доволно над 10/100. освен това пак ще е наврат където не трябва и ще направят багажника малък, колата тежка с голям дисбаланс предна/задна ос, а разликата в цената с нехибридите им този път може да удари 20 000 евро. Ай, честито!
  • #3
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    хахаха Брандо ли си къф не те знам но явно японците преди повече от 20 г. го разбраха това докато дебелите мазни шваби им се смееха и развиваха най-голямата си технология "чист дизел". и лъгаха и манипулираха докато им излязоха лъжите и заблудата. сега и те се юрнаха да правят това което им се е говорило от десетилетия. изостанаха тотално и разликите в класите се увеличава. японците движат технологиите и чертаят пътя накъде ще върви тази индустрия докато германчетата куцукат след тях.
  • #2
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Брандо ( преди 2 години )
    Би било глупост да си сменя профила, при положение че сегашният е повече от успешен. Що се отнася до технологиите, то явно всички ще правят хибриди.
  • #1
    2 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Идва с блестяща боя. Само това му е коза