IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Pininfarina се завръща като марка с електрически модел

Суперколата ще бъде построена специално за пазара в САЩ

Pininfarina се завръща като марка с електрически модел

Индийската компания Mahindra Group има намерение да пусне на пазарите в САЩ и Китай луксозна електрическа суперкола, която ще произвежда от нейното италианско подразделение Pininfarina SpA, съобщава изданието MarketWatch.

Pininfarina се завръща като марка с електрически модел
Maserati Birdcage, създадено от Pininfarina за 75-ия юбилей на компанията. Може ли бъдещият собствен модел на дизайнерското ателие да изглежда по сходен начин?

„Идеята ни е да направим електрическа суперкола под марката Pininfarina, като нейният основен пазар ще бъде САЩ. Смятаме, че този автомобил би се продавал добре и в Китай, тъй като там подобни луксозни машини също се търсят от много клиенти”, коментира президентът на Mahindra Group - Ананд Махиндра.

Индийският концерн стана собственик на италианска компания за дизайн през 2015 г. като плати 25,5 млн. евро. В Mahindra сега се надяват да разширят своето присъствие на пазара в Щатите и благодарение на своето южнокорейско подразделение SsangYong Motor.

„Целта ни е през следващите 3 години да успеем да излезем на пазара в САЩ с помощта на моделите на Ssang Yong. Освен това ще разширим и присъствието си в Китай, като построим два завода и така локализираме производството на автомобилите си”, заяви на свой ред шефът на корейския производител Цой Жонси.

Снимка: Pininfarina

Тагове: pininfarina mahindra group
0 от 500