IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Cadillac се възражда с 8 нови модела за 5 години

Акцентът в гамата ще са кросоувърите

Cadillac се възражда с 8 нови модела за 5 години

Cadillac планира да се бори с най-големите играчи в сегмента на луксозните автомобили, обяви шефът на американската марка Йохен де Нишен. А това трябва да стане с лансирането на 8 нови модела в следващите пет години, обясни Де Нишен пред списание Automobile.

Cadillac се възражда с 8 нови модела за 5 години

„Нашият екип трябва да направи така, че Cadillac отново да предлага ексклузивни модели, да преоткрием лукса и да добавим кросоувъри в гамата на нашите модели, за да започнат американците отново да си купуват нашите коли”, обясни Де Нишен.

Предстоящата моделна офанзива ще е базирана на лансирането на повече кросоувъри, чието търсене продължава да расте в световен мащаб. До 2022 година в гамата на Cadillac трябва базов кросвоувър, носещ името XT1, по-голям модел XT3, вече съществуващият XT5 и топ кросоувърът на марката, който ще се казва XT7 или XT8.

Cadillac се възражда с 8 нови модела за 5 години

Предполага се, че популярният Escalade ще бъде позициониран между XT5 и XT7. Моделите XT ще са преки пазарни съперници на X1, X3, X5 и X7 на BMW или поне така смятат в Cadillac.

Въпреки предстоящото развитие на кросоувърите, шефовете на луксозната американска марка нямат намерение да се откажат и от лимузините.

Cadillac се възражда с 8 нови модела за 5 години

През 2021 година ще се появи базовият седан CT1. На мястото на ATS ще дойде CT3, който по размери ще е близък до следващото поколение на Mercedes CLA. CTS ще бъде наследен от CT5, а в най-високия сегмент към CT6 ще се добави и CT8, като двете лимузини ще трябва да се борят с BMW 7 Серия и S-класата на Mercedes.

Според Де Нишен всички нови модели ще се развиват основно спрямо предпочитанията на клиентите на марката в САЩ и Китай. Що се отнася до Европа, шефът на компанията смята, че Cadillac ще остане нишов играч при луксозните возила и ще поеме път на развитие, който е по-различен от този на Audi, BMW и Mercedes.

„Германските марки заложиха на масирано увеличение на производството, което не е нашата рецепта”, уточни Де Нишен, който е бивш висш кадър на Audi.

Тагове: cadillac xt7 xt1
0 от 500