IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat прави и седемместен SUV

Испанската компания планира мощна офанзива в Латинска Америка и Северна Африка

Seat прави и седемместен SUV

Seat планира мащабна офанзива в Латинска Америка и Северна Африка, като и цели два нови модела в SUV-сегмента, стана ясно на годишната отчетна конференция на испанската компания в Барселона.

Seat прави и седемместен SUV
Под ръководството на привлечения от Audi Лука де Мео Seat за пръв път от десетилетие излезе на печалба

За дъщерната марка на Volkswagen е от ключово значение да намали зависимостта си от европейския пазар, където в момента се случват огромната част от продажбите й, обясни главният изпълнителен директор Лука Де Мео. "За нас ще е здравословно да имаме около 30% продажби извън Европа", подчерта той.

За тази цел модели на Seat ще започнат да се произвеждат в заводите на VW в Мексико, където миналата година испанците записаха 16% пазарен ръст.

Отделно от това Seat ще има "водещата роля" в строящия се нов завод на VW в Алжир. Там по план ще се сглобяват VW Golf, VW Caddy и Skoda Octavia, но Де Мео разкри, че основното производство ще е на Seat Ibiza. Автомобилите ще се сглобяват в Алжир от готови комплекти, произведени в испанската фабрика в Марторей.

Seat прави и седемместен SUV
Освен бъдещия Ateca испанците подготвят пускането и на голям кросоувър със 7 места, който ще е флагманът в гамата им

Освен това испанската компания ще получи още два нови SUV модела, които се очаква да повторят големия успех на дебютния Ateca. Освен вече обявения Arona, който ще дели една платформа с бъдещата Skoda Yeti, Seat ще направи и един по-голям кросоувър, вероятно доста сходен със 7-местната версия на VW Tiguan. Неговото име най-вероятно ще е Formentor.

Ateca, чийто пазарен дебют бе миналата година, изигра ключова роля Seat най-после да излезе на печалба след десетилетие на червено. Все още обаче испанската компания е далеч от останалите в групата VW - нормата й на печалба за 2016 бе едва 1.7%, срещу 8.7% за Skoda.

 

0 от 500