IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

Въпреки наднорменото си тегло, тези коли остават страшилища на пътя

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

SUV моделите са тежки и всички сме приели този факт, но когато стане въпрос за спортни автомобили, нагласата на потребителите е диаметрално противоположна – те трябва да бъдат възможно най-леки. С течение на времето обаче, се оказва, че производителите допускат изключения от правилото, особено в сегмента на кабриолетите.

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

В тази връзка по-долу ви представяме петте най-тежки кабриолета, които човек може да открие на европейския пазар. Интересното е, че в някои случаи тези коли са по-тежки не само от версиите с твърд покрив, но и от модели от SUV класа.

Разбира се, всичко това не означава, че тези пет коли са бавни. Напротив, те са доста бързи, но в случая това се дължи на голям двигател, който успява да преодолее ограниченията, поставени му от теглото. Всеки един от тези автомобили е способен на се ускори до 100 км/ч за под 5 секунди, все пак. Оказва се, че високото тегло не пречи на скоростта. Стига да не говорим за завои, разбира се.

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

Maserati GranCabrio Sport - 1887 кг

Maserati предлагат на своите клиенти чудесен Coupe модел, наречен GranSport. Същият се продава и във версия кабриолет, която се казва GranCabrio. Тя от своя страна има три разновидности: GranCabrio, GranCabrio Sport и GranCabrio MC. Последният автомобил е използван за база на лимитирания вариант Centennial Edition, който отбеляза 100-годишнината от основаването на Maserati.

Без значение коя версия на GranCabrio изберете, тя идва с V8 двигател и четири седалки в интериора. Единственият вариант за трансмисия е 6-скоростен автоматик, разработен и построен от ZF. Maserati GranCabrio Sport разполага с мощност от 460 к.с. и се изстрелва до 100 км/ч за точно 5 секунди.

Размерите и конфигурацията на колата водят и до неминуем скок в теглото - 1887 кг. Макар че звучи фрапиращо за едно спортно италианско кабрио, се оказва, че моделът е значително по-лек от други модели в същия клас. По-леки от него има, но малко са тези, които предлагат такива нива на представяне и въпреки това имат 4 седалки.

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

Mercedes-AMG C63 S Cabriolet - 1925 кг

Отново с V8 двигател, но от изцяло друг тип, може да си купите Mercedes-AMG C63 S Convertible. За хората, които не са наясно с новите имена на моделите от Щутгарт, припомняме, че това е по-мощна версия на Mercedes-AMG C63, която пък е спортната версия на C-Class.

Моделът със сгъваем покрив има мощност от 510 к.с. и може да изпълни стандартното ускорение от 0 до 100 км/ч за едва 4.1 секунди, което поставя автомобила в територията на суперавтомобилите. 7-степенната AMG Speedshift трансмисия задвижва задните колела, а механична скоростна кутия не се предлага. Същото важи и за система за двойно задвижване на колелата.

Теглото достига 1925 кг, с което този Mercedes C63 S Cabriolet се превръща в по-тежък от Maserati CranCabrio Sport. Но има и по-тежки от него, както се вижда по-долу…

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

BMW M6 Cabriolet - 2055 кг

Най-големият кабриолет на BMW също е доста тежък автомобил, а спортната му М версия не прави изключение. Тя преодолява психологическата бариера от 2 тона и заковава кантара на 2550 кг, което я класира в средата на нашия списък с тежки кабриолети. Автомобилът е оборудван с туин-турбо V8 двигател с мощност 560 к.с., което позволява постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди.

BMW предлага M6 Cabriolet само с автоматична скоростна кутия, която върти само задните колела, подобно на почти всички коли в този списък. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. BMW M6 Cabriolet има четири седалки, а размерът на купето е щедър и позволява достатъчно място дори за четирима възрастни.

Двете задни седалки са разделени от централна конзола, която лишава интериора от място за пети човек. Така или иначе, дори да имаше такава опция, мястото за седене не би било особено обширно, което би направило престоя на въпросния човек истински кошмар.

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

Mercedes-AMG S65 Cabriolet - 2255 кг

Единственият модел с V12 двигател в списъка носи емблемата на Mercedes-Benz и официалното му име е Mercedes-AMG S65 Cabriolet. За разлика от C-Class, спортният вариант на S-Class няма “S” версия, но това най-вероятно ще се промени с дебюта на фейслифтовия модел.

Подобно на повечето си колеги от този списък, S-Class Convertible е най-големият кабриолет от гамата на съответния производител. Той също може да приюти четирима възрастни, които ще пътуват в лукс и комфорт. Двигателят пък е 6.0-литров V12 и има две турбини и мощност от 630 к.с.

Най-големият спортен кабриолет на Mercedes-AMG тежи 2255 кг, но това не може да го спре да се изстреля от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди. Времето е идентично с това на C63 S Cabriolet, който е с 300 кг по-лек. Единствената опция тук е 7-степенна автоматична трансмисия и задно предаване.

5 супер тежки кабриолета, които можеш да купиш в Европа

Bentley Continental Supersports Convertible - 2455 кг

S65 e единственият V12 модел в списъка ни, но в него присъства още един модел с 12-цилиндров двигател, само че в конфигурация W12. Става въпрос за Bentley Continental Supersports Convertible, който по една случайност е и най-мощният сериен модел на Bentley в историята на компанията.

Той се задвижва от 6.0-литров W12 мотор с два турбокомпресора, които помагат за генерирането на мощност от 710 к.с. и 1017 Нм максимален въртящ момент. Масивният двигател e комбиниран с 8-степенна автоматична трансмисия ZF, която задвижва и двата моста в съотношение 40:60 в полза на задните колела.

Освен че е най-мощният модел на Bentley, това е и най-бързо ускоряващият такъв. Continental Supersports се изстрелва до 100 км/ч за 3.9 секунди, а максималната му скорост достига 330 км/ч. Тези показатели стават още по-интригуващи, когато стане въпрос за теглото - 2455 кг.

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 6 rate down comment
    до: Темида ( преди 7 години )
    А къде прочете, че говоря за кабриолети само?Говоря за всички немски шлепове, а кабриолетите са част от тях.А защо немските са най-тежки и смотани, можеш да се сетиш сам.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Волвар ( преди 7 години )
    "Оказва се, че високото тегло не пречи на скоростта. Стига да не говорим за завои, разбира се."Всяка кола, която е подготвена за добро ускорение, е подготвена и за добро поведение в завои. Нали не очаквате собствениците на скъпи коли да ги карат само на магистрала или да се утрепят? Как тузарите ще шпорят из Алпите над средиземноморието?
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анон ( преди 7 години )
    хаха.. в с65-цата можело 4ма възрастни да пътуват в комфорт... този сядал ли е в тази кола отзад? отпред като седне някой над 180см и отзад няма място къде да си сложиш краката...
  • #5
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Интересното е, че в някои случаи тези коли са по-тежки не само от версиите с твърд покрив, но...."Всички кабриолети са по-тежки от тези с твърд покрив - редно е пишещите тук да го знаят :))).Поредната глупост написана от .....
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    В този клас коли май моделите извън DE, са доста малко. UK, IT, FR (Условно) - други?
  • #3
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кабриолетите е нормално да са значително по тежки от купетата заради специфики на конструкцията си, особено във високия клас с много коне където твърдостта на шасито трябва да е съизмерима с купето.Иначе аз си избирам Bentley Continental Supersports Convertible но в син цвят :)
  • #2
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Темида ( преди 7 години )
    А според теб кабриолетите трябва да са леки защото?
  • #1
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Разбира се че всички тежки шлепове са немски кочини. Най-лек е Мазератито и са го сложили ей така да има и нещо различно от немското.