Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault, Nissan и Mitsubishi правят общи лекотоварни модели

Трите компании започват офанзива в LCV сегмента

Renault, Nissan и Mitsubishi правят общи лекотоварни модели

Групата Renault-Nissan започва мащабно настъпление в сегмента на лекотоварните автомобили, където ще заложи на новата си стратегия - "LCV Business Unit", събщиха от пресс-службата на алианса.

Renault, Nissan и Mitsubishi обявиха война на търговския сегмент

За постиганете на поставените цели, Renault и Nissan ще задълбочат партньорските си отношения с цел съвместна разработка на автомобили LCV. Ръководството на алианса смята да разшири пазарите, на които е представен в този сегмент, като същевременно съхрани уникалността на двете марки. Към тях ще се присъедини и компанията Mitsubishi Motors, която от миналата година е собственост на Nissan.

Renault, Nissan и Mitsubishi обявиха война на търговския сегмент

Ръководството на съвместната работа на трите компании е поверено на индиеца Ашванти Гупта – директор на Renault по развитието на малотонажния търговски траннспорт. Основната точка в плановете на алианса е разработката и производството на нови микробуси, товарни автомобили и пикапи.

Renault, Nissan и Mitsubishi обявиха война на търговския сегмент

Всъщност Renault и Nissan работят в тази посока от няколко години. Фургонът Nissan NV300 е построен на платформата на Renault Trafic, Nissan NV400 – на базата на Renault Master, а в основата на пикапа Renault Alaskan е Nissan Navara. В близко време партньорите ще предложат и други нови модели, които ще бъдат изградени на платформите на Nissan Armada и Nissan Patrol. Те ще се появят под марките Renault и Mitsubishi.

Renault, Nissan и Mitsubishi обявиха война на търговския сегмент

През 2016 г. алиансът Groupe Renault е прродал 443 931 лекотоварни автомобила по цял свят. Най-популярният модел са Renault Kangoo (118 200 единици), Master (91 900) и Trafic (81 600). Резултатът на Nissan Motor Co. Ltd. е 815 490 бройки, като бестселъри се оказаха пикапите NP300 Navara (196 257 ) и Frontier (102 497), както и товарният NV200 (54 118). На свой ред Mitsubishi Motors Corp. е продала 248 000 машини, като най-добре се представя пикапът Triton/L200 (46 332).

Снимки: Renault-Nissan

0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Виж класирането по качество на J.D.Power. Потърси Рено и Нисан къде са. По-бързо ще стане ако ги търсиш от долу на горе. Ще ти се приплаче.
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Че кое му е тъжното. Рено и Нисан намериха формулата на успеха, тясно партньорство без фактическо сливане, различни продуктови линии за различните пазари. Защо Ниссан да проектират за европейския или южноамериканския пазар, като Рено знаят вкуса на тези потребители по-добре. Респективно защо Рено да проектират за Азия Северна Америка и Австралия, като Там Нисан по-добре познават пазара.
  • #1
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    По-тъжното е, че от 2016 г. Рено Каджар се продава и под марката Нисан Кашкай. Кашкай вече е 100% френски.