IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дайхатсу Куоре/Daihatsu Cuore

+ ниски разходи, лесен за управление, за размерите си предлага отлично пространство- слаби спирачки, слабо оборудване за безопасност

Дайхатсу Куоре/Daihatsu Cuore
Малките коли са може би най-трудният пазарен сегмент. Дайхатсу е специалист от години именно в него.
 
История на модела 
2/95 Представяне на модела: 0.9 литров мотор с 42 к.с.7/96 Еърбег за водача серия2/99 Нова смяна на модела: нов 1.0 литров, 4 винтила на цилиндър и 55 к.с., версия с 5 врати7/01 Фейслифт. Страничен еърбег в топ модела4/03 Смяна на модела. 1.0 литров с 3 цилиндра и 58 к.с., също и с автоматик1/04 ABS серийно във всички модификации"Сърчицето" често бива подценявано, принадлежи обаче, въпреки големината си, към най-солидните автомобили за малки отсечки.Моделът Cuore се появи на пазара преди почти четвърт столетие, тогава за Смарт още никой не беше чувал и малкият японец беше единствената "паркинг търсачка" за големия град. Към отличителните характеристики на марката, освен минималните размери, принадлежат здравите 3-цилиндрови мотори с най-малко 55 к.с. от 99та година насам. С тях лесно и бързо можеш да се придвижваш в натоварения трафик на големия град, основното поле на приложение на Cuore. Окачването не е особено меко, но управлението е директно и леко, дори без подкрепата на серво. Въпреки това е препоръчително да се търси най-високото ниво на оборудване, което съдържа и странични еърбегове. По отношение на сигурността Cuore не може да послужи за пример, но в сравнение с други автомобили от най-малкия клас има по-висока надеждност и създава по-малко ядове, свързани с ръжда.  Дайхатсу Куоре/Daihatsu Cuore
 
Най-често срещани повреди: 
Мотор: Чести скъсвания на ангренажния ремък до 1997 г.Електрика: Проблеми със запалването, поради корозирали накрайници на кабелите или дефектни акомулатори
Някои ръждясали или счупени ауспуси
Бързо износване на съединител и спирачки
Ръжда в ходовата част (предницата)
0 от 500