IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-AMG E 63 - свирепо комби с дрифт-режим

Двутонният автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди

Mercedes-AMG E 63 - свирепо комби с дрифт-режим

Показаният през миналата година седан Mercedes-AMG E63 впечатли с невероятните си качества, а сега дойде време и за премиерата на комби-версията. Тя се състоя на автосалона в Женева, където се видя, че технически този автомобил не се отличава от стандартния модел.

Mercedes-AMG E 63 - свирепо комби с дрифт-режим

"Свирепото комби", както бе определена машината, разполага с най-големия багажник в класа - 640 литра, които се увеличават до 1820 литра при свалени задни седалки. Двигателят си е същият като при седана - 4,0-литров  V8 битурбо, който в стандартния си вариант развива 571 к.с. и 750 Нм, а във версията S - 612 к.с. и 850 Нм. При ниски натоварвания половината от цилиндрите се изключват и така се пести гориво.

Mercedes-AMG E 63 - свирепо комби с дрифт-режим
 
На практика тежащото 2 тона комби си е спортна кола. Базовата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди, а S-ката - за 3,5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но срещу доплащане лимитът може да бъде преместен на 290 км/ч. Адаптивното окачване влиза в стандартното оборудване, а карбоново-керамичните спирачки са опция.

Mercedes-AMG E 63 - свирепо комби с дрифт-режим
 
И при двете версии моторът работи в комбинация с 9-степенна автоматична трансмисия AMG Speedshift MCT, чиито настройки се различават при варианта със задвижване на четирите колела. При стандартния Mercedes-AMG E 63 задният блок е с механична блокировка, а при S-версията - с електронно управление. Автомобилът има и специален дрифт-режим, при който задвижването е към задните колела, системата за стабилизация се изключва, а скоростната кутия минава на ръчен режим.

Mercedes-AMG E 63 - свирепо комби с дрифт-режим
 
Големият конкурент на Mercedes-AMG E 63 досега беше Audi RS6 Avant, но на пазара скоро ще излезе и представеното в Женева Porsche Panamera Sport Turismo, което е не по-малко бързо. Така че се очертава доста интересен сблъсък.

Снимки: Auto Mail
Тагове: mercedes-amg e 63
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Един там ( преди 2 години )
    Великолепен ахтомобил. НО. 1. Дразни, че се казва 63.(аз съм от ония, дето помнят времената, когато цифрите озат на БМВ и Мерцедес показваха кубатурата на матора. На мен ми допадаше тоя символика. Мой проблем, разбира се..) 2. Комби.(не виждам смисъла. Луксозен седан с брутален двигател, като М5. Бърз. ОК. Ама комби, ЗА КАКВО ??? )
  • #5
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Първо ненужен е мощния двигател. Ненужен е дрифт режима. Едно V6.е идеално да има като мощен двигател. Слязоха на нивото на алди, бяха малко по добре. Сега същата паплач които карат алди ще го купят това
  • #4
    6 rate up comment 6 rate down comment
    пацо ( преди 2 години )
    Всеки мъжкар които е изкарал много пари и иска хем да го демонстрира, хем да си угоди. Тая кола е страшен кеф, имаш практично комби, лукс на лимузина и усещане като в спортна кола, 90% от бегачките са под ножа и най-важното Мерцедес е. А тия които смятат че няма нужда от такива коли да рупат марулите и да продължават да си мислят че са по умни и духовно извисени......живота е кратък и трябва да се живеее...
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    До коментар1: Тези които имат пари.
  • #2
    21 rate up comment 0 rate down comment
    doktors ( преди 2 години )
    АЗ!Ама нямам финикийски знаци де ..ба мамаму и живот
  • #1
    4 rate up comment 15 rate down comment
    SD ( преди 2 години )
    Не че нещо против колата но кои има нужда от подобен вид автомобил.