Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

Новото поколение на кросоувъра ще е един от най-безопасните автомобили в света

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

Компанията Volvo представи новата генерация на кросоувъра си XC60. Тя е изградена на модулната платформа SPA, като е получила хибриден силов агрегат с мощност 407 к.с. Тази версия на всъдехода ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,3 секунди.

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

Гамата двигатели на второто поколение на модела включва още два бензинови и два дизелови турбомотора, като всичките са с по 4 цилиндъра и с обем 2,0 литра. Дизеловите развиват 190 к.с (D4) и 235 к.с. (D5), а бензиновите - 254 к.с. (Т5) и 320 к.с. (Т6).

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

При излизането си на пазара всички версии на Volvo XC60 ще бъдат оборудвани със система за задвижване на четирите колела, както и с 8-степенна автоматична скоростна кутия. На по-късен етап ще се появят и по-слаби модификации с механична кутия и предно предаване.

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

Размерите на кросоувъра са дължина 4690 мм, широчина - 1902 мм и височина 1658 мм. Разстоянието между двете оси е 2865 мм. По този начин моделът е с 46 мм по-дълъг, с 11 мм по-широк и с 55 мм по-нисък от своя предшественик. Междуосието е 91 мм в полза на новото поколение. 

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

От шведския производител са категорични, че това е един от най-безопасните модели в света. В оборудването му влизат система за предотвратяване на челен удар, система за следене на лентата на движение, адаптивен круиз-контрол, който при скорост до 130 км/ч поема управлението на волана, педала на газта и спирачката, но само при ясно очертана маркировка.

Volvо XC60 стана хибрид с 407 к.с.

Автомобилът, чието производство ще стартира в средата на април, разполага също така с 4-зонов климатик, както и с мултимедийна система Sensis с Apple CarPlay и Andorid Auto.

Снимки: Volvo

 
 
Тагове: volvo xc60
0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 1 година )
    XC90 е с уникални седалки! Няма човек, който да е сядал в такова и да каже обратното. И аз се чудя защо толкова ги карат, хем не са особено красиви (старите), но явно са много удобни. И ето - появи се ти, нашият ГУРУ и ОТСЕЧЕ - седалките на Волво ХС90 не стават!
  • #9
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Вол-ва ( преди 1 година )
    Като ХС90 и това става само за гледане в спряло положение. Возията е дървена, седалките (ХС90) са малки и неудобни. Почти нищо общо със старите истински Волво.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 1 година )
    Седалките на Волво ХС70 са с големината на седалките на фейслифтова Корола от 2005-2006. Най-удобните и големи седалки са на БМВ и Мерцедес. След тях не по-лоши седалки правят и Форд. Аудита не съм карал много, нито съм се возил особено и нямам наблюдения. Говорим за нещо на дълъг път, поне 200 км. Фолксвагените имат ужасни седалки!!! На Пежо седалките са средена хубост.
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до фермера ( преди 1 година )
    абе фермер, научи я тази граматика. Тук всеки трети човек слага й за множествено число... какво ви става бе хора Отнсоно Волвото. Ами може пък човек да има възможности, но да не иска да се набива на очи и да трепери да не му откраданат BMW, Mercedes, Audi, но пак да кара комфортен и сигурен автомобил
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    фермера ( преди 1 година )
    Прехвалените японски коли имат екстри за който в Волво се доплаща.Като 4камери за кръгов обзор от 2008г.И имат 10% МИТО за да могат европейците да си продават технологични изостаналите технологии.
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Котоошан ( преди 1 година )
    Явно Тримадурника има голем дирник.
  • #4
    21 rate up comment 1 rate down comment
    Automotive ( преди 1 година )
    Triforce, ни на нашите Волва нищо не сме им правили. Само крушки. Четири коли, всички от нови и съответно правилно поддържани.Ма за пръв път чувам някой да намира седалките за тесни
  • #3
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Triforce ( преди 1 година )
    А ти Волво имал ли си, господине със сексуална ориентация? Карал ли си? Брат ми кара Волво, и като изключим малките седалки, всичко останало му е наред. Носи на тормоз, 4х4 е, работи си идеално. За 120 000 км. е правен стартер 1 път и сега сменяме амортисьори. Колата е взета на 72 000 км. и в момента е на около 200 000. Да, амортизира се, но няма вечни неща. И има екстри, които в прехвалените японски автомобили ги няма. Изключвам Лексъс.
  • #2
    40 rate up comment 4 rate down comment
    Automotive ( преди 1 година )
    Мутрите в България не карат Volvo.
  • #1
    7 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Таргет група - хирург на запад или мутра в България.