IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

200 000 долара вече изглеждат нормална цена за подобен автомобил

Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

Времената, в които имаше условен ценови лимит на кросоувърите, не са чак толкова далеч в миналато. Той беше в рамките 100 000 долара, но вече не съществува. Търсенето на скъпи всъдеходи в Китай, Близкия Изток, САЩ и Русия се увеличава непрекъснато и дори производители, които до момента не се предлагали такива автомобили, промениха стратегията си.

Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

По този начин 100 000 долара, а дори и 200 000 долара, платени за престижен кросоувър, вече не са нещо необичайно. Ето 5-те най-скъпи предложения в сегмента, като трябва да се уточни, че съвсем скоро те ще бъдат изместени от тази класация, тъй като на хоризонта се задават всъдеходни модели на Lamborghini, Aston Martin и Rolls-Royce.

Range Rover SV Autobiography

Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

Всеки подобен списък трябва да започва с Range Rover. Компанията Land Rover се занимава с производството на луксозни модели вече близо 50 години. Именно британците измислиха този сегмент, като първоначално бяха единственият играч в него.

В момента Land Rover се движи нагоре, а неговият SV Autobiography с удължено междуосие, луксозен салон и 5,0-литров V8 с компресор, развиващ 550 к.с., струва 190 000 евро, като цената в зависимост от екстрите може да надхвърли 210 000 евро.

Porsche Cayenne Turbo S

Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

Може в Land Rover първи да са се сетили за пускането на луксозен всъдеход, но именно с Porsche Cayenne стартира модата, която превзе цялата индустрия. Този модел не само, че спаси Porsche, но и позволи на компанията да се окаже един от основните движещи фактори в цялата Volkswagen Group.

Базовият Cayenne стартира от 77 000 евро, но флагманът Turbo S струва поне 194 000 евро, при това в тази сума не са включени екстрите. За тези пари получавате автомобил с висок клирънс, който разполага с 570 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди.

Bentley Bentayga


Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

Много отдавна Еторе Бугати нарече колите на Bentley „най-бързите камиони в света”. Със същия успех той можеше да ги определи и като „най-скъпите”. Именно към създаването на такава бърза и скъпа машина, но много по-рафинирана, се насочва британският производител, когато създава Bentayga. И го прави успешно.

Цените на Bentayga стартират от 250 000 евро, но на изложението в Женева ще бъде показана модификация Mulliner, която ще предлага невероятен лукс и допълнителни удобства за возещите се. Нейната цена се очаква да достигне 1 млн. евро.

Tesla Model X P100D


Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

Този автомобил се различава съществено от останалите, но нека не се заблуждаваме – той също е много скъп. Версията P100D стартира от 140 000 долара, което е повече от това, което Mercedes иска за своя GLS63 AMG.

За тези пари получавате високотехнологична електрическа станция със задни врати, тип крила на чайка, която ускорява от 0 до 100 км/ч за абсурдните 2,9 секунди.

Mercedes-Maybach G650 Landaulet

Петте най-скъпи всъдеходи на пазара

Забравете за споменатия преди малко Mercedes GLS, тъй като най-скъпите модели на марката се базират на G-Class. Версията G350 d струва 108 400 евро, G500 – 136 100 евро, G65 – 314 940 евро. Модификацията G500 4×4² струва 312 540 евро, а G63 6x6 – повече от 472 000 евро.

Всичко това ни показва, че новият G650 Landaulet, който ще се присъедини към ултралуксозната гама Maybach и ще разполага с туин-утрбо V12, сглобяван на ръка, ще се предлага на цената на малък реактивен самолет. От този автомобил ще бъдат направени едва 99 бройки.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    цут ( преди 7 години )
    Мухаха една г-жа има два автомобила от изброените а именно: порше кайен турбо S и бентли бентаяга, които обикновенно дремат на Славейков при пресечката с Гладстон...
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз бих взел американеца най-отгоре. Най-СЪв, на по-ниска цена с всичко, което олицетворява СЪВ класа.
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като гледам Модел Х-а има по-молък просвет от много коли. Пък къде го пишат вседеход
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Рейнджа винаги е бил скъпоструваща барака, чупи се за здрасти. Едно време имах Рейндж ТДС тоя двигател прегряваше за добро утро, въздушното окачване го замених с пружини накрая, а имаше моменти в които не се отключва и трябваше да се премести щото нещо вълни някви го бъркаха. После си взех Вог 2004г ужаст 8-мака грееше като ТДС-а. После взех Спорт кво ли не се чупи накрая мотора гръмна от това толкова праи загубих, те по принцип им се сриват цените. Мерцедеса си е най джип, кеф Г кеф Гл
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Range е най- добър при съотношение лукс- проходимост.
  • #2
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Dodo ( преди 7 години )
    А Range Rover-а при паркета ли го слагаш, умнико?
  • #1
    19 rate up comment 18 rate down comment
    Dido ( преди 7 години )
    От всичко показано само G650 може да се наречи вседеход. Другото е паркетни джипчета ...