Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Първият автомобил на RUF ще дебютира в Женева

Най-смелите тунери на Porsche вероятно ще използват силно модифициран 6-цилиндров боксерен двигател

Първият автомобил на RUF ще дебютира в Женева

Трябва да признаем, че в германската компания RUF има нещо шизофренично. Повечето от нас я познават като тунинг фирма и са свикнали да виждат името й като част от името на някои от най-бързите модели на Porsche. От друга страна обаче, германското правителство припознава RUF като независим производител.

Първият автомобил на RUF ще дебютира в Женева


Това, разбира се, не е лишено от логика, тъй като специалистите от RUF обикновено взимат платформа на Porsche и създават собствен автомобил, внедрявайки много компоненти, които сами произвеждат. Сега обаче, независимостта на компанията ще достигне връх, тъй като се очаква тя да представи първия си напълно самостоятелен проект на автосалона в Женева. Това ще бъде първият автомобил, който ще бъде разработен, проектиран и произведен в рамките на завода на RUF.

Засега германците не публикуват нито официална информация за колата, нито нейна снимка, но уточняват, че тя ще бъде базирана на поръчково карбоново шаси, което „ще отбележи нов крайъгълен камък в историята на марката.“ Преди десетина години от RUF пробваха да направят подобно нещо, представяйки прототипа R50, който обаче така и не успя да достигне до серийно производство.

Новият модел ще бъде вдъхновен от може би най-известния проект на RUF – митичното битурбо CTR, което доби популярност с прякора си „Жълтата птичка“ (на снимката). Автомобилът бе представен през 1987 и се задвижва от модифицирана версия на 3.2-литровия боксерен двигател на Porsche, който е комбиниран с ново окачване и спортни спирачки, трансмисия със състезателни настройки, олекотени външни панели на купето и състезателен ролкейдж, който е вграден в конструкцията на колата. Мощността варира, но в най-консервативния си вариант, двигателят развива около 470 к.с., които са достатъчни за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.65 секунди. Максималната скорост пък е 340 км/ч. И това се случва през 1987.

Връзката между първият сериен модел на RUF и класическият звяр RUF CTR ни дава причини да вярваме, че новата кола ще бъде не по-малко смела. Както вече стана ясно, германците не изпускат никаква информация по случая за двигателя, но предварителните очаквания са, че под капака ще има силно модифицирана верися на актуалния 6-цилиндров двигател на Porsche. 

Тагове: porsche ruf ruf ctr
0 от 500
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до KLASIKA ( преди 2 години )
    Добре, че не си дизайнер на Порше :D Mи то това от линка много грозно бе!
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Тъй тъй,porsche 9ff са къде по смели!
  • #2
    2 rate up comment 5 rate down comment
    KLASIKA ( преди 2 години )
    Ето това трябваше да е новотоПорше,а не гейски изцепки https://imageshack.com/i/pmsF1YNqj
  • #1
    3 rate up comment 8 rate down comment
    KLASIKA ( преди 2 години )
    Точно когато от Порше спряха да правят Поршета се намеси Руф и Господ ги посочи с пръст за да има кой да прави Поршета и да спрат да кървят сърцата ни !!! Ми много ясно ,че РУФ ще се обявят за друга марка щом Порше прави пародии на Порше във възможно най-гейската форма и дизайн с емблемата на Порше..... По добре от тази гавра е да няма име ,но да изглежда като Порше и да го чувстваме като Порше!!! Царят е мъртъв,да живее ЦАРЯ !!!! Да живее РУФ !!!