Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

DS показа най-технологичния си модел

Хибридът на французите е получил адаптивно окачване и система за нощно виждане

DS показа най-технологичния си модел

Марката DS, която е част от алиаса PSA Peugeot-Citroen, представи компактния кросоувър DS7 Crossback. Това е най-технологичният модел в историята на бранда, като е оборудван със система за нощно виждане, адаптивно окачване, светодиодни фарове, завъртащи се на 180 градуса и хибриден силов агрегат.

DS показа най-технологичния си модел

Дължината на кросоувъра е 4570 мм, широмината – 1890 мм, а височината – 1620 мм. Автомобилът е изграден на модулната платформа EMP2, която се използва от Peugeot 308, 3008 и 408, а също така и от Citroen C4 Picasso. Моделът ще се предлага единствено във версия с 5 места, като обемът на багажника е 550 литра (1750 литра при свалени задни седалки).

Всъдеходът на французите е получил светодиодни фарове, които при отваряне на вратите светят в пурпурен цвят, след което се завъртат на 180 градуса. Тези елементи са направени така, че да напомнят скъпоценни камъни. Системата разполага с 6 режима на работа. Те са с различна инвензивност на светлините в зависимост от пътя, по който се движи автомобилът.

Вместо хидпомневматичната система, която по-рано се поставяше на моделите на Citroen, при DS7 Crossback се залага на адаптивно окачаване. То е оборудвано със специална камера, която „засича” всяка неравност на пътя и предварително настройва твърдостта на амортисьорите на всяко колело по отделно.

Кросоувърът е получил и система за нощно виждане с инфрачервена камера, която открива обекти на разстояние до 100 метра. Изображението от нея се появява на приборния панел пред шофьора, като възможните обекти са показани с червена рамка. За действията на водача следи още една камера, която е поставена във волана. Тя търси признаци за евентуална умора у него и ако ги открие, предупреждава системата със звуков сигнал и с поява на надпис на дисплея.

В салона на автомобила са поставени два големи дисплея – 7-инчов на приборния панел и 12-инчов за мултимедийната система. На централната консола има специален часовник, който се отваря при стартиране на двигателя. Машината е оборудвана още със система за автоматично паркиране, адаптивен круиз-контрол и аудиосистема Focal.

За DS7 Crossback са предвидени 6 силови агрегата. След тях е хибридна версия с мощност 300 к.с. В нея влизат бензинов двигател с 200 к.с. и два електромотора с по 80 киловата – по един на предната и на задната ос. Капацитетът на литиево-йонните батерии е 13 кВт/ч, като само на електричество всъдеходът изминава до 60 км.

Бензиновите мотори за модела предлагат мощност от 130, 180 и 230 к.с., а дизеловите – 130 и 180 к.с. Всички двигатели (без базовия бензинов) работят в комбинация с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия. Моделът е изцяло с предно предаване, като изключение прави единствено хибридният вариант.

Снимки: DS

Тагове: psa ds7 ds7 crossback
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ThomasKak ( преди 1 година )
    заказать продвижение сайта статьями логин в скайпе SEO PRO1
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Добре де обяснете ми как адапривното окачване разчитащо на купчина сензори проозведени от производителят предложил най-ниската оферта ще замени хидравликата?Та нали хидравликата се ориентира по височината на купето и подържа винаги една височина независимо от натоварването освен това динамично повдига или сваля колата при наклон в завой.Отделно,че вози като облак.Адаптивното окачване просто променя ходът на амортисьора.Само този който е пробвал и двете знае фундаменталната разлика.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Никола ( преди 2 години )
    Защо да не му сложат цена като на ауди , та екстрите изброени в този модел са 2-3 пъти повече отколкото в ауди . Във варианта хибрид става вече 4х4 , минуса е само в липсата на хидроактивното окачване , което сигурно щеше да е доста по-евтино от това супер сложно адаптивно окачване .
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Разликата в качеството и материалите между малките модели (C4 и надолу) и големите (C5, C6) е драстична. Съгласен съм, че в малките има твърде много компромиси с качеството. А клиренсът е 19 см при вдигнато окачване - повече от на последните RAV4 и CR-V. И кой е казал, че ще ходя на тежък офроуд с него? 4х4 си трябва, особено в БГ през зимата.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Големи мъдреци тука много ми е интересно как се лющи това тъбло при положене че пежата са със същия материал и съществува още от 307. Един дебел слой гума е това и не съм наясно какво нещо може да отслющи.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Bmw435i ( преди 2 години )
    SUV bez 4
  • #8
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ами Ситроен, Алфа и Фиат си винаги набутан. Това е талаша на автомобилната индустрия.
  • #7
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Смятайте колко са качествени материалите, щом на Пикасо 2008 год. таблото ми се лющеше на първата година. Не ми признаха гаранцията въпреки писмата които им писах. В сервиза неофициално ми казаха да не се надявам. Така и стана. Почерпих като се отървах от нея, с ужасяваща загуба на стойност.
  • #6
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    За какво ти е 4х4, бе момко! Тя е с 14 см. клиренс и дълго междуосие- ужасна комбинация. Това е лимузина, по принцип, защото за Ситроен са изключително слаба фирма. Казвам го като бивш собственик на С4. Никога повече!
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Имах C5 - една от най-ергономичните и удобни коли създавани някога, при това доста здрава и качествена. Големият и недостатък беше, че не предлагаше 4х4. Ситроен така и не пожелаха да направят такъв модел и накрая минах на Ауди. Така се губят клиенти.