IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Японец сменя Карлос Гон като шеф на Nissan

Досегашният изпълнителен директор насочва усилия си към Mitsubishi

Японец сменя Карлос Гон като шеф на Nissan

Изпълнителният директор на Nissan - Карлос Гон, напуска поста си, съобщиха официално от японския производител. Решението е на Съвета на директорите на компанията, като мястото на Гон ще бъде заето от Хирото Саикава.  Промяната ще влезе в сила на 1 април, но Гон ще запази мястото си на председател на Съвета на директорите. Той обаче ще съсредоточи усилията си върху стабилизирането на марката Mitsubishi, която Nissan придоби през 2016 г.

Японец сменя Карлос Гон като шеф на Nissan

"Уверен съм,у че мениджърският екип, над който работих през последните 18 години, е натрупал достатъчно опит за успешно постигане на всички оперативни и стратегически цели на компанията. Аз самият ще поема нови отговорности в Mitsubishi Motors, като съм убеден, че Хирото Саикава ще се справи отлично с новата си позиция", коментира Гон.

Японец сменя Карлос Гон като шеф на Nissan

За намеренията на най-успешния автомобилен мениджър през новия век да се насочи към Mitsubishi стана ясно, веднага след като Nissan придоби 1/3 от акциите на компанията. До това се стигна, след като Mitsibishi бе уличена в манипулиране на резултатите от разхода на гориво на своите модели. Компанията изпадна в големи финансови затруднения и това наложи продажбата на контролния пакет акции.

Японец сменя Карлос Гон като шеф на Nissan

На свой ред Хирото Саикава благодари на Nissan и на Гон за оказаното доверие, като добави, че се концентрира върху развитието на марката в алианса Renault-Nissan.

Снимки: Nissan

Тагове: renault-nissan
0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Явно 3-ти човек се е намесил в "разговора". Аз не те питам кое Сузуки е посредтсвено! (може би само Swift е читава кола). Да се сравнява Сузуки с Мицубиши е просто несериозно :Д Те Сузуки не могат и да сънуват кола като Ево, което има 10 поколения. А на Витара единственото й добро нещо е представянето извън пътя и тук приключваме с плюсовете.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Кое й е доброто на Витарата? https://www.ams.bg/upotrebyavani/suzuki/grand-vitara "Поне що се отнася до автомобилите, хората от Suzuki не са известни като производители на блестящи мотори – и това има своите основания.."
  • #6
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Кое точно Сузуки е посредствена кола бе смешен? Витарата ли е посредствена? Или Суифта или може би Баленото. И трите модела съм ги имал и мога само добри думи да кажа. Митсутата са също добри. Колт съм имал и е преекрасна кола. Жената в момента е със Спейс Стар. Миналата година и е купих нова. Не е мини вана, а наследника на Колта. Прекрасен мотор 74 к.с. 1.0 с 3 цилиндъра.В града харчи 5,5/100,а извънградско съм го смъквал под 4.Толкова икономична бензинка просто НЯМА.И Сузуки и Митсу са супер.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Абе тотално обезличиха Нисан, всичко е Рено и това си е. Напълниха си гамата с нафтови печки с ръчни скорости да ръгаш като индианец в модерните им Crossover-и. Погледнете какво стана с X-trail, преди беше джип това, сега какво е?? Да, много красив, но е далеч от джип! Нисана какви джипове имаха едно време..
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Всички малки коли и двигатели на концерна са Рено, големите Нисан, това е тенденция поне от няколко години. ако погледнете класациите за "надеждност" в щатите, където Нисан продават основно леки коли показателите са същите като на Рено в Европа. Някак си няма логика Рено Латитюд базирано на Нисан Алтима да е ***, а Нисана да не е, или пък Нисан Микра да е супер кола, пък Клиото да не е.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Нисаните ако наистина са Ренде както твърди оня тъпчо как ще обясни факта че рендетата са винаги в дъното на всички възможни класации по качество а Нисан са винаги в горната половина. И на най глупавия ще му стане ясно че нещата не са такива каквито ги дращеш.
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    бензиновити им отои и те ли са ренде, големите дизели ите ли, цвт трансисиите и те ли, електричките... ей тъй някой като се изцепи като теб ми става лошо. вземи се запознай с нещата и тогавадрънкай глупости!
  • #1
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    То Нисан няма общо взето, има само 2: GRT и 370Z, всичко останало е Ренде. Дано Карлос Гон помогне на Мицубиши да продължи да прави хубави коли и да разшири малко гамата си!