IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ще стане ли Volvo S90 съперник на BMW M5?

Polestar обещава вълнуващи хибридни модели

Ще стане ли Volvo S90 съперник на BMW M5?

Най-рано през 2018 г. ще се появят версиите на моделите Volvo S90 и V90, доработени от Polestar, твърди списание Autocar. Шведската моторспорт и тунинг-компания си сътрудничи успешно с автомобилния производител от 1996 г. насам, а след като Volvo я купи през 2015 г., появата на по-мощните и спортни версии на моделите й се ускори.

Polestar обещава хибридни спортни модели на Volvo

При лансирането на версиите на Polestar компанията ще заложи на хибридното задвижване, за да дистанцира моделите на Volvo от германските си съперници – основно BMW M и Mercedes-AMG. Все още няма официално потвърждение какво точно ще доработват специалистите от Polestar по новите модели на шведската компания, но експерти от автомобилните спортове е още миналата година заявиха, че се интересуват от промени по хибридната система T8, която се предлага при големия кросоувър XC90.

Всъщност, използването на хибридно задвижване е най-добрият начин според Polestar да се минимизират негативите от решението на Volvo да използва само 4-цилиндрови двигатели. XC90 T8 е оборудван с 2,0-литров 4-цилиндров бензинов мотор с турбо и компресор и има мощност 315 к.с., като работи с електромотор с мощност 81 к.с.

Но в този си вариант хибридната система, която може да се появи при S90 и V90 отстъпва на мощността, с която се предлага BMW M5 – 555 к.с. След намесата на Polestar обаче това ще се промени, а освен това се очаква и сериозно подобрение в пътното поведение и управляемостта на новите и бързо набиращи скорост S90 и V90.

Polestar обещава хибридни спортни модели на Volvo

Ограничените серии на Polestar, базирани на моделите на Volvo се разпродават изключително бързо, а компанията вече обяви, че планира да доработва всички модели на автомобилния производител.

Polestar представлява Volvo в световния шампионат за туристически автомобили (WTCC), където шведите се състезават с S60.

Снимки: Polestar

Тагове: bmw m5 volvo polestar v90 s90
0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Е, аз живея в Германия! Не е необходимо да седя по цял ден да наблюдавам какви коли карат немците - шарено!!! Марки - немски, френски и японски! Карат си доста и от френските и японските марки! Така, че разбирача от някокло реда по-долу говори на изуст! Само докато карам до офиса мога да преброя поне 5 Рено Клио, например или някоя и друга мазда или Волво! Така, че дори и в Германия специално френски коли се карат много!И то от хора с добри доходи! Познавам такива!
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    само заглавието прочетох и директно на коментарите от волво съвсем си повярваха ще ли да конглокират бмв м5 хихихи скоро ще хвърлят ръкавица и на порше или ферари тия китайчета да до преди година две караха колелета европейците ги научха да се хранят с вилица и лъжица и съвсем си повярваха че могат и автомобии да правят
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Птговарям, не!
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    fermera ( преди 2 години )
    При бързите коли по важно от ускорението е спирането.Тогава центъра на тежеста отива напред и задницата олеква и става нестабилна.С този 4цилиндров напречно разположен двигател пред предните амортисьори можеш само да свалиш производвените разходи,а не да увеличиш стабилноста.Но явно счетоводителите не са ходили на часове по физика.
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 2 години )
    разбираемо е, че Volvo иска да се конглокира с М и AMG сериите, но е неразбираемо защо цените на Polestar са по-високи от тези на BMW M и Mercedes AMG...
  • #4
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Мосю Альфонс.. в големите държави има протеккции към местното производство,до известна степен и хората са с разбиране да си ползват родното.Я па иди до Германия и виж там какво се кара,..немско..цял ден можеш да не видиш японска кола.Иди в Италия...италианско.Тезата ти издиша ,западняка нито е по-умен нито по-къдърен от българския селяк.Имаме проблем по точно 240 проблема.Намират се в София.
  • #3
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    ХЕХЕ, а защо немските премиуми правят рекордни продажби наясно ли си? през това време френските вървят надолу и опитват да намерят дъното на дупката. не ми каззвай. аз ще ти кажа че истински разбирач, който да сипе обиди не съм виждал в живота си.
  • #2
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Xexe ( преди 2 години )
    Живея във франция и за разлика от бг на немските коли никой не им обръща внимание!Тва конски сили и колко вдигало незнам си кво интересуват само бългрският селяк някаква форма на комплексарщина!Тука съм виждал от цял сват хора никой не го и е.е за немските "премиум" кошници!
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не е достатъчно да сложиш просто същите коне каот м5 за да му станеш конглокент.