Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

800 конски сили за Ferrari 812 Superfast

Това е най-мощният модел на марката с разположен отпред двигател

800 конски сили за Ferrari 812 Superfast

Ferrari винаги участва на изложението в Женева с впечатляващ модел и тази година няма да е изключение. Сега е ред на 812 Superfast, който също като LaFerrari сякаш е кръстен от човек, който има речник от 100 думи, но силните страни на модела са съвсем други.

800 конски сили за Ferrari 812 Superfast

Това е най-новият модел на италианската марка с 12-цилиндров двигател, който има работен обем 6,5 литра и мощност 800 конски сили. Максималният въртящ момент също е впечатляващ – 713 Нм при 7000 об/мин, като тук най-хубавата новина е, че 80% от тази тяга е на разположение на водача още при 3500 об/мин.

800 конски сили за Ferrari 812 Superfast

812 Superfast е един от най-мощните и бързи модели в историята на Ferrari и е най-мощният автомобил с двигател, разположен отпред. Максималната скорост на 12-цилиндровият спортист е 340 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 2,9 секунди, което е съвсем с малко по-слабо постижение от това на хибридния LaFerrari.

800 конски сили за Ferrari 812 Superfast

Впечатляващата мощност е постигната чрез използването на система за впръскване на горивото, която работи при много високо налягане – 350 бара, като системата се допълва от променливите фази на газоразпределението – технология, идваща от Формула 1. Скоростната кутия е с два съединителя, като е основната й черта е да осигури максимална „остра” реакция на двигателя.

800 конски сили за Ferrari 812 Superfast

От Ferrari обещават, че 812 ще има управляемост и поведение на автомобил с двигател, разположен пред задния мост, т.е недозавиването ще отсъства. Новият модел получава системата Virtual Short Wheelbase, която е разработена на базата на системата за управление на четирите колела на модела F12tdf, което означава по-добра управляемост и по-бърза реакция на волана.

Освен това, тук се появява и електрическо серво на волана, което е крачка напред в сравнение с досегашните електрически-хидравлични модели, използвани от Ferrari.

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Русия ( преди 2 години )
    Много красива кола, но отзаде малко куца.
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Впечатляващата мощност е постигната чрез използването на система за впръскване на горивото, която работи при много високо налягане – 350 бара Ха, ха, по-голяма глупост не бях чел! Високото налягане на впръскването има отношение към икономичността, а количеството към мощността. Ей, оставате си лаици!
  • #2
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Влади Графа ( преди 2 години )
    Прекалено много топ гиър и гранд тур гледаш.
  • #1
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не ме интересуват конските му сили , този шедьовър ми стига само да го съзерцавам ....ще си го паркирам в хола до камината